اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری یادواره شهدای زغالسنگ

گلزار شهدای کوهبنان گلباران شد

همزمان با برگزاری یادواره شهدای زغالسنگ در کوهبنان، گلزار شهدای این شهرستان گلباران شد.

گلزار شهدای کوهبنان گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، ظهر امروز همزمان با برگزاری یادواره 130 شهید زغال‌سنگ استان کرمان در کوهبنان، قبور مطهر شهدای این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی گلباران شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: یادواره‌های شهدا در راستای ترویج فرهنگ شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

محمد تکلوزاده افزود: جامعه کارگری در هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی در جبهه‌ها داشتند و ‌در دفاع از کیان اسلامی به پاخاستند.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا علاوه بر اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا، خانواده شهدا و رزمندگان اسلام است، تجلیلی از همه کسانی است که به یاد شهدا هستند و این‌چنین برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند.

به گزارش فارس، یادواره 130 شهید زغال‌سنگ استان کرمان ظهر امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار کرمان، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های شمالی کرمان و شهرستان‌های بهاباد و بافق یزد و جمعی از مدیران استانی در کوهبنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80012/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول