اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگان خبر داد

ساماندهی 17 گلزار شهدا در کنگان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگان از ساماندهی 17 گلزار شهدا در کنگان خبر داد.

ساماندهی 17 گلزار شهدا در کنگان

حجت‌الاسلام محمد بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا عبادت است و باید در هر شرایطی رضایت خاطر این عزیزان را فراهم کنیم.

وی افزود: شهدا در راه دفاع از اسلام و حفظ و تثبیت نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و باید یاد و نام این عزیزان را در هر شرایطی گرامی بداریم و خانواده آنها را تکریم کنیم.

رئیس بنیاد شهید شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر با حماسه آفرینی خود نظام اسلامی ایران را تثبیت کردند و آنان با نثار جان شیرین خود اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندند و ثابت کردند اجازه هیچگونه گزندی به ایران اسلامی نمی‌دهند.

بحرانی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت یاد و نام شهدای عزیز در کنگان اجرایی و عملیاتی شده و این امر با مشارکت خانواده‌های شهدا و ایثارگران محقق شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسمات یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده شهدای عظیم‌القدر در دستور کار قرار دارد که با کیفیت مطلوبی برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگان از ساماندهی 17 گلزار شهدا در کنگان خبر داد و ابراز داشت: شهرستان کنگان 17 گلزار شهدا دارد که تاکنون تعداد زیادی از این گلزارها ساماندهی شده و مابقی نیز به زودی ساماندهی می‌شوند.

بحرانی بیان کرد: کنگان دارای 85 شهید والامقام است که در راه دفاع از ارزش‌ها و برای تثبیت نظام اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول