اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی 92 صورت می‌گیرد

ساماندهی 18 گلزار شهدا در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: تا پایان سال مالی 92 تعداد 18 گلزار شهدا در سطح شهرستان ساماندهی خواهند شد.

ساماندهی 18 گلزار شهدا در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه ظهر امروز به ریاست فرماندار و با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست، شهیدان را اسوه و افتخار جامعه دانست و اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تکریم و پاسداشت شهدا ضامن بقای ارزش‌های اسلام است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بدون هیچ منتی امورات شهدا و خانواده‌های معزز آنان را سر لوحه کار خود قرار دهند.

جعفری تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به پاسداشت یاد و خاطره شهیدان نیاز داریم و کاری مهمتر از تکریم شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت وجود نخواهد داشت.

این مسئول با اذعان به اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری از کشور و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا با حفظ اهدافشان ادامه دهنده راه آنان باشیم.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به وجود 133 گلزار در سطح شهرستان بر لزوم ساماندهی همه گلزار شهدا تأکید کرد و گفت: 25 گلزار از 43 گلزار شهدای ساماندهی نشده در شهرستان، از محل اعتبارات سال 92 ساماندهی می‌شوند.

جعفری ساماندهی 18 گلزار با 25 مزار شهید را در دست اقدام خواند و گفت: تا پایان سال 92 ساماندهی این گلزارها تکمیل خواهد شد.

رئیس کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه خواستار اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان در تأمین آب، برق و راه ارتباطی گلزار شهدا شد و ابراز داشت: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم گلزار شهدا را ساماندهی کرده و با اجرای طرح‌هایی هر چه سریعتر این مهم را عملیاتی کنیم.

جعفری اختصاص قطعه ایثارگران و صالحین در گلزار شهدای بخش‌های سوق و چاروسا را نیز ضروری دانست و گفت: بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های روستایی؛ مسیرهای منتهی به گلزار شهدای روستاها را در نظر داشته باشد.

فرماندار کهگیلویه از خانواده‌های شهدا به عنوان صاحبان اصلی نظام یاد نمود و تصریح کرد: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان در همه روستاها به منظور رفاه حال خانواده‌های شهدا ضروری است.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول