اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملارد:

ساماندهی گلزار شهدای ملارد در دستور کار قرار گرفت

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ملارد گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساماندهی گلزار شهدای ملارد در دستور کار قرار گرفته است.

ساماندهی گلزار شهدای ملارد در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، رضا رجبی صبح امروز در جلسه‌ای به منظور ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان ضمن تأکید بر ساماندهی این مهم تأکید کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا یکی از مهمترین اقداماتی است که باید همیشه مد نظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام مأنوس شود و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های آنان کند.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن در نظر دارد تا با کینه‌توزی هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام را بی‌ارزش کند، افزود: در این راستا حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود.

رجبی با بیان اینکه امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و توسعه رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند، افزود: امروز ایران اسلامی به واسطه تربیت جوانانی خلاق و مستعد توانسته به بسیاری از علوم روز دنیا دست پیدا کند و به پیشرفت و توسعه بیشتر دست پیدا کند.

وی رسیدن به پیشرفت‌ها را مرهون خون شهدایی دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ملارد گفت: امروز باید با حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برای همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

رجبی در ادامه سخنان خود به ساماندهی گلزار شهدای امامزاده بی‌بی سکینه (س) اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدای مدفون در این بقعه متبرکه انجام خواهد شد.

بنا بر تصویب این جلسه سنگ مزار مطهر شهدای این گلزار نیز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تعویض خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول