اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد

استقبال از دانش‌آموزان قرآنی از پارک نفت تا گلزار شهدا

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: در راستای برگزاری مطلوب مسابقات ده‌گانه استانی در گچساران و خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان، مراسم استقبال از دانش‌آموزان قرآنی از پارک نفت تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

استقبال از دانش‌آموزان قرآنی از پارک نفت تا گلزار شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی مسابقات ده‌گانه قرآنی، مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن و توجه به این راهکار نجات‌بخش انسانی از نافرمانی‌ها و گناهان، راه روشن و مستقیم بشریت برای رسیدن به رشد و تعالی انسانی است.

وی با بیان این‌که قرآن معجزه‌ای پایدار بوده که تاریخ مصرفی ندارد، افزود: قرآن آئینه تجلی روشنایی و کلام خداوند بوده که از طریق آخرین فرستاده و برگزیده خداوند به انسان‌ها منتقل شده است.

مرادی با اشاره به برگزاری مسابقات ده‌گانه قرآنی در اسفندماه جاری در گچساران تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم میزبانی خوب و قابل قبول برای شرکت‌کنندگان مسابقات دهگانه قرآنی در گچساران باشیم البته ما تمام تلاش خود را در راستای برگزاری مطلوب این مسابقات انجام می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران برگزاری این مسابقات در گچساران را افتخاری بزرگ برای این شهرستان دانست و بر همکاری دیگر ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تأکید کرد.

مرادی ابراز کرد: نخستین جلسه برنامه‌ریزی این مسابقات 24 تیرماه‌ امسال در دفتر مدیریت آموزش و پرورش گچساران با حضور امام جمعه و حوزه معاونت پرورشی همچنین صاحب‌نظران و نخبگان قرآنی برگزار شد که در این جلسه بر تشکیل شورای قرآنی، اجرایی و راهبردی تأکید شد.

وی بیان کرد: تکمیل شوراها و انتخاب کمیته‌های اجرایی از جمله اقدامات دومین جلسه برنامه‌ریزی قرآنی با حضور مسئولان شهرستانی در سالن فرهنگیان بود.

مرادی خاطرنشان کرد: در دومین جلسه با توجه به امکانات و ظرفیت ادارات در راستای مکان استقبال از دانش‌آموزان قرآنی، جلسه افتتاحیه و اختتامیه همچنین تعیین مکان خوابگاه و اسکان دانش‌آموزان پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش گچساران استقبال از دانش‌آموزان قرآنی را از برنامه‌های مهم این مسابقات عنوان کرد و گفت: مقرر شده است که با حضور پرشور مردم و مسئولان از دانش‌آموزان قرآنی از محل پارک نفت گچساران تا گلزار شهدای این شهرستان استقبال شود.

انتهای پیام/82014/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول