اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

مشتاق به شرکت در کمیته انطباق نیستم

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مشتاق به شرکت در کمیته انطباق نیستم.

مشتاق به شرکت در کمیته انطباق نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کلاتی امشب در چهل‎و‎پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: پس از رسمیت یافتن شورای اسلامی شهر گرگان و تقسیم کمیسیون‎های شورا بر اساس آرایی که داده شد افراد بین کمیسیون‎ها تقسیم شدند و بنده به شهادت همه اعضای محترم شورا کاندیدای هیچ کمیسیون و کمیته داخل و خارج از شورا نشدم.

وی ادامه داد: اما بر خودم واجب می‎بینم در تمام کمیسیون‎ها تا آنجایی که در توانم است شرکت کنم و تا به امروز به شهادت مسئولان کمیسیون‎ها و ریاست شورا در تمامی جلسات حضور داشته و خواهم داشت مگر اینکه دلیل موجهی داشته باشم.

کلاتی بیان کرد: از جمله کمیته‎هایی که در خارج از شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان نماینده شورا در آن کمیته عضو هستم، کمیته انطباق در فرمانداری گرگان است که در دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان هم در این کمیته عضو بوده‎ام.

وی متذکر شد: برخی اوقات اتفاق می‎افتاد که در ارتباط با لایحه‎ای نظر منفی داشتم و در صحن شورا نظرم منفی بود اما به عنوان نماینده شورا در فرمانداری تمام سعی خود را انجام داده‎ام تا از نظر و رای شورا دفاع کنم و به خودم هیچ‎گاه اجازه نمی‎دادم که در این کمیته به صورتی عمل کنم که این رای به دلیل منفی بودن نظر من در شورا، رای نیاورد.

عضو باسابقه شورای اسلامی شهر گرگان در واکنش به درج خبری که در آن در خصوص دفاع وی از رای شورا درباره تعیین سرپرست دوم برای شهرداری گرگان منتشر شد، خاطرنشان کرد: این صحبت‎ها معنی‎دار است و در حال حاضر سه ماه است که به کمیته انطباق دعوت نمی‎شوم.

کلاتی افزود: نمایندگی من در کمیته انطباق نظر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بود و من درخواستی نداشتم و در روزهای اخیر متوجه شدم که رئیس شورا نامه‎ای به فرمانداری ارسال کرده‎اند که از این به بعد من در کمیته انطباق شرکت خواهم کرد که با توجه به تاکید رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص کرامت انسانی این نامه نوشتن درست نیست.

وی گفت: من اگر یقین حاصل نمی‎کردم این را مطرح نمی‎کردم و از یکی از اعضای فرمانداری صحت این نامه را به صورت تلفنی گرفته‎ام و این حرف‎های من مستند است اما من نامه را ندیده‎ام.

کلاتی در پایان ابراز داشت: من مشتاق به شرکت در کمیته انطباق نیستم و پیشنهاد می‎کنم فرد دیگری را برای معرفی در کمیته انطباق مشخص کنند.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول