اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

کمیته امداد برای نیازمندان اشتغال پایدار فراهم کند

فرماندار شهرستان قرچک در دیدار با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد برای نیازمندان اشتغال پایدار فراهم کند.

کمیته امداد برای نیازمندان اشتغال پایدار فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، صبح امروز رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک به همراه بهنام جهانی بخشدار مرکزی و حسین فتح‌آبادی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با چهار خانواده تحت پوشش این نهاد، دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی خانواده‌های تحت پوشش ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های کمیته امداد امام(ره) مشکلات خود را مطرح کردند.

فرماندار شهرستان قرچک نیز در این دیدار به خدمات بی‌دریغ کمیته امداد امام (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد کمیته امداد به تدبیر هوشمندانه و عالمانه امام راحل تأسیس شد و چندین سال است که همگی ما شاهد خدمات و برکات ارزشمند این نهاد مقدس در سطح جامعه هستیم.

ریاحی افزود: این نهاد تأسیس شد تا سنت حسنه کمک و دستگیری از قشر محروم، همواره در جامعه جاری باشد و افراد نیازمند نیز بدین واسطه بتوانند به توانمندی نسبی دست یافته و زندگی خود را سروسامان بخشند.

وی تأکید کرد: انسان همواره بایستی در طول زندگی پر فراز و نشیب خود توکل بر خداوند متعال را فراموش نکند و بداند با صبر و استقامت است که رضایت الهی کسب می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک نیز در این دیدار عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به طور عادلانه به قشر محروم توجه و کمک می‏‌کند و تاکنون سعی کرده بسترهای لازم را برای خودکفایی آنان فراهم سازد.

فتح‌آبادی افزود: ما تمام توان خود را برای توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش بکار گرفته‌ایم و این خانواده‌ها نیز باید از فرصت استفاده کرده و با استفاده از امکانات موجود و با همکاری کمیته امداد برای رفع محرمیت‌های خود تلاش کنند.

گفتنی است در پایان این دیدار، هدایایی از سوی فرماندار به این خانواده‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/2462/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول