اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغالزایی با برگزاری همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری می‌تواند ظرفیت جدیدی در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری برای استان ایجاد کند.

ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغالزایی با برگزاری همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید رسول موسوی‌نژادیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در استان قم گفت: با توجه به اینکه این همایش در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی استفاده از فضای مجازی است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی این همایش افزود: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت خبرنگاران استان قم انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: جلسات متعددی با اعضای ستاد برگزاری همایش «فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری» برای آگاهی از نظرات آن‌ها برگزار شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه زمان برگزاری همایش اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده خواهد بود، ادامه داد: تا زمان برگزاری همایش، خبرنامه‌هایی چاپ و در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

موسوی‌نژادیان اظهار کرد: ارتباط با رسانه‌های استان قم در قالب تهیه خبر، گزارش و مدیریت برنامه خواهد بود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی همایش «فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری» از تهیه تیزر تبلیغاتی برای صدا و سیما و اطلاع‌رسانی به اندیشمندان این حوزه خبر داد.

وی از فعال کردن سایت این همایش خبر داد و گفت: همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری می‌تواند ظرفیت جدیدی در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری برای استان ایجاد کند.

موسوی‌نژادیان با اشاره به بین‌المللی بودن این همایش گفت: اطلاع‌رسانی دقیق در همایش تاثیر خوبی در جایگاه ملی استان قم خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول