اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین تأکید کرد

نظارت مستمر بر مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان در قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بر ضرورت نظارت مستمر دستگاه‌های ناظر بر مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان تأکید کرد.

نظارت مستمر بر مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی محیط شهری برای مسئولان اظهار کرد: علاوه بر مناسب‌سازی محیط شهری مناسب‌سازی وسایل نقلیه عمومی نیز از موارد ضروری است که باید مورد توجه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد  البته نظارت‌ها باید در قالب بازدیدهای مستمر صورت گیرد و گزارش خروجی این بازدیدها نیز در جلسات ستاد ارائه شود.

وی افزود: در هنگام صدور گواهی ساخت شهرداری‌های استان نیز دقت داشته باشند که زیرساخت‌های لازم در این خصوص عملی شود و همچنین در زمان اجرا نیز باید نظارت به طور مستمر صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در همایش شهرداران توقعات لازم در خصوص ساخت و سازها در حوزه شهری استان به آنها اعلام و پیشنهادها، نقطه نظرات و راه‌کارها نیز احصا شود.

حبیبی بر تشکیل کمیته‌ای با مسئولیت اداره کل بهزیستی استان برای نظارت و بازدیدهای میدانی بر صدور مجوز و نظارت بر ساخت و سازها تأکید کرد.

این مسئول اضافه کرد: کمیته‌های فرعی نیز با مسئولیت‌های مشابه در شهرستان‌ها تشکیل شود تا وظایف مشابه را نیز در شهرستان‌ها به اجرا درآورند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بر اطلاع‌رسانی فرهنگ‌سازی و انعکاس مشکلات و نواقص بر اساس واقعیت‌های موجود در جامعه را از وظایف رسانه ملی استان اعلام کرد.

حبیبی ادامه داد: صدا و سیما با تهیه گزارش و برنامه‌های خبری و انتقادی می‌تواند در راستای حل مشکلات در جامعه تأثیر زیادی داشته باشند.

پیمان پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز در این جلسه عنوان کرد: نظارت بر ساخت و سازهای عمومی وظیفه نظام مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای دولتی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان است.

انتهای پیام/2667/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول