اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران خبر داد

نایب قهرمانی مازندران در وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشور

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران گفت: تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولان مازندران نایب قهرمان کشور شد.

نایب قهرمانی مازندران در وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشور

نقی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری تصریح کرد: در بیست و یکمین دوره از مسابقات که در تهران برگزار شد، وزنه‌برداران جانباز و معلول مازندرانی موفق به کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

وی درباره نتایج انفرادی این مسابقات افزود: داریوش مهدوی در دسته 54 کیلوگرم و حسن رعیت در دسته 80 کیلوگرم به عنوان دو وزنه‌بردار مازندرانی به دو مدال طلا دست یافتند.

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران در ادامه گفت: محمد کشوری در دسته 54 کیلوگرم، میلاد موحدی در دسته 65 کیلوگرم و حمزه محمدی در دسته 59 کیلوگرم با شایستگی به سه مدال نقره رسیدند.

مهدوی با اشاره به کسب دو مدال برنز توسط وزنه‌برداران مازندرانی ابراز داشت: شهرام رمضانی در دسته 80 کیلوگرم و حسین رحیمی در دسته 88 کیلوگرم به دو مدال برنز و یاسر شعبانی و علی‌اکبر فلکی نیز به مقام چهارمی رسیدند.

وی با اشاره به ناداوری صورت گرفته در دسته 59 کیلوگرم برای وزنه‌بردار مازندرانی گفت: تیم مازندران درحالی به مقام نایب قهرمانی رسید که دو ملی‌پوش و قهرمان پارآسیایی خود احمد دوستدار و سعید محمدی را در این مسابقات در اختیار نداشت.

این مسئول تصریح کرد: تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولان مازندران در این رقابت‌ها پس از تهران نایب قهرمان شد و خوزستان نیز به مقام سومی دست یافت.

مهدوی سطح کیفی این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مسابقه با حضور اعضای کمیته المپیک و پارالمپیک و همچنین با حضور مدرسان خارجی در تهران برگزار شد.

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران با بیان اینکه این مسابقات ثبت رنکینگ جهانی خواهد داشت، افزود: علی محمودی از داوران خوب و بین‌المللی مازندران و همچنین کاپیتان سابق تیم ملی وزنه‌برداری عضو هیئت ژوری بود.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول