اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

شهروندان تاکستانی دغدغه معلولان را داشته باشند

فرماندار تاکستان گفت: دغدغه معلول توجه و احترام به حقوق آنهاست و شهروندان تاکستانی باید دغدغه معلولان را در جامعه داشته باشند.

شهروندان تاکستانی دغدغه معلولان را داشته باشند

علی اکبریان امروز در حاشیه دیدار با دانش‌آموزان معلول تاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها مکلف هستند تا ضمن توجه ویژه به قشر معلولان زمینه را برای بهره‌مندی آنها از امکانات شهری مهیا کنند.

فرماندار تاکستان با اشاره به ضرورت رفع موانع شهری برای معلولان عنوان کرد: تسهیل تردد و عبور و مرور در پیاده‌رو و خیابان‌ها جزو الویت‌هایی است که باید به منظور افزایش رضایت‌مندی معلولان دنبال شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌های معلولان ابراز داشت: تکریم و احترام معلولان و توجه به حق و حقوق این اقشار وظیفه انسانی تمام شهروندان است.

فرماندار تاکستان ادامه داد: در حال حاضر شهروندان باید الزامات خاصی را نسبت به رعایت تمامی حقوق فردی و اجتماعی معلولان داشته و به این منظور دغدغه معلولان را در جامعه داشته باشند.

اکبریان، نظارت مستمر بر حیات معلولان و تأمین کمبودهای آنان را جزو وظایف بهزیستی دانست و ابراز داشت: معلولیت در تفاسیر امروز نه به معنای محدودیت و عدم توانایی است بلکه بسیاری از معلولان با وجود ناتوانی‌های جسمی و ظاهری تکاپوی روزانه خویش را داشته و برای کسب افتخار و موفقیت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول