اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

نهضت مطالعه مفید اولویت نخست صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهضت مطالعه مفید اولویت نخست صدا و سیمای استان است و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

نهضت مطالعه مفید اولویت نخست صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد است

یوسف افشارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج مبنای توسعه پایدار را انسان محوری دانست و اظهار داشت: انسان بر محور دانایی بهتر می‌تواند توسعه را رقم زند که مهمترین محور در توسعه پایدار، دانایی محوری و ارتقای دانش عمومی جامعه است.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را از زمینه‌های مناسب برای گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای معرفت در حوزه‌های مختلف دین، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ... عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در استان روند توسعه رو به رشد است، مراکز آموزشی و پژوهشی نیز نقش موثری در این خصوص دارند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نمایشگاه کتاب را در توسعه کهگیلویه و بویراحمد موثر خواند و اظهار کرد: با توجه به سرما و برودت هوا در چند روز اخیر و پایان ترم دانشگاه‌ها و مدارس در چند روز اخیر به نظر می‌رسد که زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مناسب نبوده و نباید به گونه‌ای باشد که حداقل با ترم دانشگاه‌ها و مدارس تداخل ایجاد کند.

افشارنیا نهضت مطالعه مفید را از اهداف راهبردی در کشور عنوان کرد و گفت: در سال 91 در پیام نوروزی مقام معظم رهبری نهضت مطالعه مفید به عنوان یک اولویت مطرح شد که رسانه ملی برنامه‌های متنوعی به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه برای مخاطبان در تمام برنامه‌ها اجرا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه ملی تلاش مضاعفی به منظور نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در سطح جامعه دارد، گفت: صدا و سیمای استان در پوشش نمایشگاه کتاب یاسوج برنامه‌های زیادی را به مرحله اجرا می‌گذارد.

این مسئول با بیان اینکه در نمایشگاه از حوزه‌های مختلف کتاب یافت می‌شود، گفت: با خرید کتاب و مطالعه صحیح آن می‌توان در زمینه‌های مختلف معلومات داشته باشیم و با ورود به محافل و مجالس در خصوص موضوعات مختلف اظهار نظر کرد.

وی ضمن تاکید بر تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از کلیه کسانی که دستی بر فرهنگ‌سازی کتابخوانی دارند تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بتوان فرهنگ کتابخوانی را تقویت و افزایش داد.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول