اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

مطالعه‌ 14 سد در ‌سیستان و بلوچستان در دست انجام است‌

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مطالعه‌ 14 سد در این استان‌ در دست انجام است، ‌گفت: توجه به دو عنصر آب و نیرو سیستان و بلوچستان را بر مدار توسعه قرار می‌دهد.

مطالعه‌ 14 سد در ‌سیستان و بلوچستان در دست انجام است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌اوسط هاشمی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه آب شیرین‌کن زاهدان که با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و کشوری‌ انجام شد، اظهار داشت: در راستای عدالت‌محوری، کاهش محرومیت و برقراری توازن بین استان‌ها شاهد سفر مسئولان دولت به سیستان و بلوچستان هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: قطعا بهره‌برداری از پروژه‌های بخش نیرو و آب، زمینه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و ورود سرمایه‎گذار به استان را بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان بعضا با مشکل بحران آب مواج است که امیدواریم افتتاح پروژه‎های زیربنایی این مشکلات را برطرف کند.

هاشمی ادامه داد: این سفر به خواسته مردم منطقه است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 14 سد در دست مطالعه قرار دارد، انتظار داریم توجه ویژه به این استان شود زیرا دو عنصر آب و انرژی در سیستان و بلوچستان را بر مدار توسعه قرار داده و زمینه سرمایه‌گذاری را بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام/75004/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول