اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 2 هفته آینده

7 ایستگاه مطالعه در مازندران افتتاح می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از افتتاح هفت ایستگاه مطالعه تا دو هفته آینده در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و بهشهر خبر داد.

7 ایستگاه مطالعه در مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، محمداسماعیل امامزاده با بیان اینکه راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در اماکن عمومی یک اقدام مبتکرانه و نو برای ترویج فرهنگ مطالعه بوده است، اظهار داشت: ایستگاه‌های مطالعه، کتابخانه‌های عمومی کوچکی هستند که با عرضه کتاب‌های مفید برای سلیقه‌های مختلف ظرفیت جدیدی را برای استفاده بهینه از زمان به وجود آوردند.

وی با اشاره به راه‌اندازی 16 ایستگاه مطالعه در چهار فاز ابتدایی در استان در یک‌سال گذشته گفت: تعداد 212 هزار جلد کتاب تا به حال برای این ایستگاه‌ها تهیه شده و با اجرای فاز پنجم تعداد این کتاب‌ها به بیش از 270 هزار کتاب می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: در دو هفته آینده با افتتاح هفت ایستگاه مطالعه دیگر در اماکنی مانند بیمارستان‌ها و بانک‌ها در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و بهشهر تعداد این ایستگاه‌ها در مازندران به 23 می‌رسد.

امامزاده در پایان با بیان اینکه استقبال عمومی از این طرح نشان‌دهنده غنای فرهنگی در جامعه است، ابراز امیدواری کرد: با مغتنم شمردن فرصت ایجاد شده توسط مردم، انقلابی در زمینه رشد و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه به وجود آید.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول