اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد تویسرکان خبر داد

انجام 3 هزار بازرسی از طرح‌های خودکفایی کمیته امداد تویسرکان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تویسرکان گفت: طی 9 ماه گذشته از طرح‌های خودکفایی فعال در کمیته امداد تویسرکان 3 هزار و 412 مورد بازرسی شده است.

انجام 3 هزار بازرسی از طرح‌های خودکفایی کمیته امداد تویسرکان

محمد‌جواد ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد برای مددجویان، اظهار کرد: کمیته امداد با برگزاری کارگاه‌های یادگیری مهارت در رشته‌های مختلف در راستای توانمند شدن مددجویان در عرصه شغلی بستر را آماده می‌کند.

وی افزود: افراد بی‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد با آموزش مهارت‌های فنی ضمن فعالیت خود در پیکره جامعه بسترساز محیطی امن کار برای افراد مستضعف جویای کار می‌شوند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تویسرکان، اشتغال‌های ایجاد شده در کمیته امداد را پایدار خواند و ابراز کرد: یکی از فاکتورهای مهم در توانمندسازی خانواده‌های کمیته امداد موفق عمل کردن در طرح‌های اشتغالزایی پایدار بودن آن‌ها است.

وی به نظارت و بازرسی کامل بر طرح‌های اشتغال‌زایی از سوی کارشناسان این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: این بازدید به صورت دوره‌ای با حضور کارشناسان متخصص در مهارت‌های شغلی حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تویسرکان اذعان کرد: بازرسان امداد در بازرسی از این طرح‌ها علاوه بر نظارت بر اجرای درست طرح‌ها توصیه‌های مورد نیاز را در این زمینه به مجریان طرح‌‌های اشتغال ارائه می‌دهند.

وی در خصوص بازرسی از طرح‌های اشتغال طی سال جاری گفت: در 9 ماه گذشته از طرح‌های خودکفایی فعال در کمیته امداد تویسرکان 3 هزار و 412 مورد بازرسی شده است.

ترکاشوند تاکید کرد: کمیته امداد تمام سعی خود را به کار گرفته تا در قالب کارگروه‌ اشتغال و همکاری خوب بانک‌ها زمینه و بستر اشتغال مولد برای توانمندسازی مددجویان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها را فراهم کند.

وی با بیان اینکه در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری نیز به مددجویان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌هزینه‌ جهیزیه نوعروسان زیر پوشش، پرداخت وام‌های کارگشایی، معافیت‌های سربازی فرزندان ذکور زیر پوشش و... از دیگر خدماتی است که برای مددجویان زیرپوشش و افراد نیازمند توسط این نهاد ارائه می‌‌شود.

انتهای پیام/89010/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول