اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

اجرای 750 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 750 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد.

اجرای 750 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه توانمندسازی خانوارهای کم‌بضاعت در دشتستان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان است و تاکید بسیار زیادی بر حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت کرده است.

وی افزود: خانواده‌های بی‌سرپرست نیازمند حمایت مسئولان و مدیران هستند و باید ضمن حمایت از این خانوارها، اشتغال پایدار برای آنها ایجاد کنیم تا خودکفا شوند.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 10 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد دشتستان هستند که جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر را شامل می‌شوند.

عدنانی تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویان در دشتستان برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته و موفقیت‌هایی نیز حاصل شده است.

رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 750 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد و گفت: این تعداد طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال به صورت تسهیلات بدون سود اجرا شده شده است.

عدنانی تاکید کرد: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و برای مددجویان شهرستان خدمات متنوع و باکیفیتی ارائه می‌کنیم و برای جلب رضایت این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: از خیران انتظار داریم با حمایت و پشتیبانی خود به کمیته امداد کمک کنند تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری ارائه کنیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول