اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

پروژه‌های غیرفعال در کیش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به کارفرمایان پروژه‌های نیمه تمام و غیرفعال در کیش هشدار داد و دستور ارزیابی پیشرفت این پروژه‌ها را صادر کرد.

پروژه‌های غیرفعال در کیش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان به همراه معاونان و مدیران این سازمان از پروژه‌های مختلف فعال و غیرفعال، پارک شهر، میدان سنایی، پارک مرجان، خیابان‌ها و معابر کیش بازدید کرد.

وی در این بازدید به معاونت‌ها و واحدهای ذی‌ربط تاکید کرد تا قراردادهای پروژه‌های نیمه‌تمام و غیرفعال در کیش را مورد ارزیابی قرار دهند تا وضعیت تعهدات کارفرمایان، دوره ساخت و پیشرفت پروژه‌ها مشخص شده و در صورت عدم انجام تعهدات از مبادی قانونی نسبت به استرداد آن اقدام شود.

مونسان در بازدید از پارک شهر که 16 هکتار مساحت دارد نکات لازم برای ایجاد سه محوطه بازی کودکان هر یک به مساحت 250 مترمربع، ایستگاه شطرنج، مسیرهای ویژه اسکیت و دوچرخه سواری، آبنما همراه با موسیقی، بازی کودکان، استخر بزرگ را به واحدهای ذی‌ربط یادآور شد و خواستار بهره‌برداری از این پارک تا پایان اسفند برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی شد.

وی همچنین از عملیات اجرایی اصلاح و ساخت میدان سنایی دیدن کرد و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با اصلاح و ساخت میدان سنایی، این میدان به یکی از زیباترین میدان‌های کیش تبدیل شده و عبور و مرور خودروها روان‌تر از قبل صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به معاونان خود گفت: در انجام ساخت و سازها دقت کنید فضای سبزی تخریب نشود و اگر در پروژه‌ای به ناچار مجبور به این کار شدید باید این فضای سبز در مکان دیگر جایگزین و ایجاد شود. 

مونسان ایجاد ایستگاه‌های مینی‌بوس جدید در رنگ‌های شاد با مشارکت بخش خصوصی، کاشت نهال در زمین‌های بایر کنار خیابان‌ها، ایجاد پیاده روهای جدید به منظور اتصال تمام پیاده‌روها به یکدیگر و نورپردازی آنها، جمع آوری نخاله‌ها، ساماندهی و تعویض تابلوها و علائم راهنمایی فرسوده را خواستار شد و نکات لازم را به واحد های ذی‌ربط ابلاغ کرد.

وی با اشاره به لزوم حفظ سیمای شهری و زیبا سازی آن گفت: تمام پروژه‌های مختلف در جزیره کیش باید دارای حصار زیبا و برازنده محیط گردشگری کیش باشند.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ساعات ابتدایی شب از بخش‌های مختلف پروژه بیمارستان کیش دیدن کرد و از نزدیک مشکلات بیمارستان کیش را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم برای رفع آن را صادر کرد. 

در این بازدید، مونسان ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل فنی ـ مهندسی بیمارستان و بررسی تعهدات پیمانکاران و چگونگی بکارگیری مصالح در بخش‌های مختلف،خواستار تلاش چشمگیر عوامل اجرایی در راستای اتمام هر چه سریعتر این پروژه شد و از تجهیز و بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کیش تا دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/2310/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول