اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان:

مجمع سالانه هیئت تکواندو زنجان بهمن ماه برگزار می‌شود

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان هفته پایانی لیگ برتر تکواندو همزمان با مجمع سالانه این هیئت بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مجمع سالانه هیئت تکواندو زنجان بهمن ماه برگزار می‌شود

ابوالفضل خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ استانی تکواندو اظهار داشت: مراسم اختتامیه این مسابقات در بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی دلیل تعویق به وجود آمده در مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر استانی را برگزاری مجمع سالانه دانست و اضافه کرد: این مجمع با حضور مسئولان فدراسیون برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان تصریح کرد: مسابقه هفته پایانی لیگ برتر استانی تکواندو در بهمن ماه برگزار و مراسم تجلیل از ورزشکاران و تیم‌های برتر هم همزمان با برگزاری مجمع سالانه برگزار می‌شود.

این مسئول از حضور هفت تیم در مسابقات لیگ برتر خبر داد و گفت: روفیران، شهرداری، قائم، پیشرو، مقاومت، شهید عطایی و قصر سبز ورمی تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندوی استان زنجان هستند.

خدایی از مسجل شدن قهرمانی تیم روفیران در لیگ برتر تکواندوی استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: نتیجه هفته پایانی در سرنوشت تیم‌های دوم و سوم تاثیر گذار است.

وی زمان برگزاری مجمع سالانه تکواندوی استان زنجان را نیمه نخست بهمن ماه اعلام کرد.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان به دعوت اردبیل از تیم تکواندوی استان زنجان برای حضور در مسابقات چهار جانبه اشاره کرد و متذکر شد: تیم زنجان در صورت تداخل نداشتن این مسابقات با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون در آن شرکت می‌کند.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول