اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 رده سنی

15 تیم در مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند

مسابقات لیگ تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های قم با حضور تیم‌های مدعی در سه رده سنی از امروز در خانه تکواندو رسما آغاز می‌شود.

15 تیم در مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به اینکه قم در تکواندو استعدادهای بسیار خوبی در رده‌های سنی مختلف دارد که در سال‌های فعالیت این رشته توانسته‌اند از میادین داخلی و برون‌مرزی افتخارات زیادی کسب کنند، هیئت بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی تکواندو قم برای تداوم این روند لیگ باشگاه‌های قم را در سه رده سنی برگزار می‌کند.

در حال حاضر تکواندوی قم یکی از هیئت‌های فعال تکواندوی کشور به شمار می‌رود که در هر دو بخش آقایان و بانوان در رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور گسترده‌ای دارد و تکواندوکاران قمی موفقیت‌های قابل توجهی نیز به دست آورده‌اند.

این در شرایطی است که یکی از دلایل علت رشد و پیشرفت تکواندوی قم در سال‌های اخیر توجه ویژه هیئت به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، برخورداری از مربیان دلسوز و با دانش و همچنین برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها به رقابت‌های کشوری بوده است.

هیئت تکواندوی استان قم نیز به بخش‌های مختلف که می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت تکواندوی قم را بیش از پیش مهیا کند، توجه ویژه‌ای داشته در حالی که این بخش‌ها شامل آموزش، اعزام، برگزاری مسابقات منظم قهرمانی و لیگ استان و حضور مستمر در رقابت‌های قهرمانی و لیگ کشور می‌شوند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تکواندوی استان قم برای برگزاری مسابقات لیگ این رشته ورزشی، رقابت‌های انتخابی لیگ تکواندوی قم روز جمعه ششم دی ماه با حضور تیم‌ها و ورزشکاران مدعی در خانه تکواندو برگزار شد و تیم‌های موفق در این انتخابی از امروز رقابت خود را در دوره جدید پیکارهای لیگ تکواندو قم رسما آغاز می‌کنند.

رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم از امروز در حالی به میزبانی خانه تکواندو آغاز می‌شود که تیم‌ها و تکواندوکاران شرکت کننده در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها انجام می‌دهند.

بدین ترتیب مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های قم با رقابت تیم‌های مجتمع فرهنگی ورزشی نور، مدرسه تکواندو بلال، شرکت سازه گستر آریا، باشگاه تکواندو مولوی و باشگاه تکواندو شهید بیطرفان از امروز در خانه تکواندو شروع می‌شود.

این در حالی است که در رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم تیم‌های ایساکو حسینی، هیئت تکواندو بخش سلفچگان، مدرسه تکواندو رسام، باشگاه تکواندو مولوی و باشگاه فرهنگی ورزشی مریم به میدان خواهند رفت.

همچنین پیکارهای لیگ تکواندو قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم از امروز با رقابت تیم‌های تکواندو ایساکو حسینی، تجهیزات رزمی سامکوه، باشگاه تکواندو مولوی، مدرسه تکواندو رسام و باشگاه تکواندو شهدای نیروگاه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول