اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های سوم و چهارم

تکواندوکاران قمی در لیگ برتر نوجوانان متحمل 2 شکست سنگین شدند

تیم نوجوانان هیئت تکواندوی قم در 2 دیدار حساس از رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود متحمل باخت‌های سنگین شد.

تکواندوکاران قمی در لیگ برتر نوجوانان متحمل 2 شکست سنگین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با برگزاری دیدارهای هفته سوم و چهارم مسابقات لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور جایگاه تیم پسران هیئت تکواندوی قم نسبت به گذشته بیشتر به خطر افتاد و این تیم در معرض سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفت.

در هفته تداوم صدرنشینی تیم‌های تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مجتمع تولیدی کردان و صنایع استیل البرز در جدول رده‌بندی لیگ برتر، تیم پسران هیئت تکواندوی قم در میان ناباوری، نتایج 2 بازی حساس خود را به رقبا واگذار کرد تا وضعیت خوبی در جدول نداشته باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت لیگ برتر نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، در خانه تکواندوی تهران به انجام رسید و با ثبت 2 شکست در کارنامه تیم هیئت قم به پایان رسید.

در رقابت‌های برگزار شده هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور تکواندوکاران در سه مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند که بر این اساس تیم پسران هیئت تکواندوی قم در نخستین گام برابر تیم شرکت رنگ‌سازی ایران با حساب 10 بر صفر نتیجه را واگذار کرد ضمن اینکه تیم استیل البرز با نتیجه 8 بر 2 جوانه را مغلوب خود کرد و مجمتع تولیدی کردان با نتیجه 7 بر 3 در برابر پاس قوامین شکست خورد.

اما در بازی‌های هفته چهارم باز هم شکست سنگین دیگری برای تیم هیئت تکواندوی قم رقم خورد و این بار نماینده قم در جدال با تیم مجمتع تولیدی کردان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد تا به لطف برتری تیم جوانه برابر شرکت رنگ‌سازی ایران، هیئت قم همچنان در مکان ششم باقی بماند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان المپیک تیم تکواندوی پاس قوامین با نتیجه 4 بر 6 در برابر دانشگاه آزاد اسلامی تهران مغلوب شد و دیدار 2 تیم شرکت رنگ‌سازی ایران و جوانه نیز با نتیجه 6 بر 4 به سود جوانه به اتمام رسید.

با اتمام این رقابت‌ها و با مشخص شدن وضعیت جدول رده‌بندی تا پایان هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با 65 برد، 25 باخت و 27 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و مجتمع تولیدی کردان با 56 برد، 32 باخت و 19 امتیاز در رده دوم و استیل البرز با 57 برد، 32 باخت و 18 امتیاز در رده سوم قرار گرفت ضمن اینکه در این رده‌بندی، تیم‌های پاس قوامین، جوانه، هیئت تکواندوی قم، رنگ‌سازی ایران به ترتیب در رده‌های چهارم تا هفتم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول