اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 دی ماه

رقابت‏‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌‏های استان تهران برگزار می‏‌شود

دیدارهای هفته‏‌های هفتم و هشتم از هشتمین دوره رقابت‏‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌‏های استان تهران در دو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر، جمعه، 13 دی ماه برگزار می‏‌شود.

رقابت‏‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌‏های استان تهران برگزار می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، دیدارهای هفته‌‏های هفتم و هشتم از هشتمین دوره رقابت‏‌های لیگ باشگاه‏‌های استان تهران در دو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر با برگزاری 16 دیدار بر روی چهار شیابچانگ خانه تکواندوی پایتخت برگزار می‏‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان سازمان لیگ، برنامه زمان‏بندی دیدارهای هفته‏‌های هفتم و هشتم بدین شرح است:

رده سنی خردسالان:

در دیدارهای هفته هفتم، فرمانیه و ساجدین شمال شرق، شهر ری و رباط کریم، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 و امید، پردیس و جنوب شرق و در این هفته، تیم های‏کلین در قرعه استراحت قرار گرفت.

در دیدارهای هفته هشتم، شهرری و های‏کلین، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 و ساجدین شمال شرق، پردیس و رباط کریم و جنوب شرق و امید با هم مصاف می‌‏دهند و فرمانیه در هفته هشتم با قرعه استراحت روبه‌‏رو شد.

رده سنی نونهالان:

در هفته هفتم، پردیس و استیل البرز، جنوب شرق و امید، دهیاری قمصر و رباط کریم و نوین طب شمال شرق و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 با هم پیکار می‏‌کنند و هوگوپوشان پاکدشت در این هفته در قرعه استراحت قرار گرفتند.

در هفته هشتم، جنوب شرق و پاکدشت، دهیاری قمصر و استیل البرز، نوین طب شمال شرق و امید، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 و رباط کریم با هم روبه‌‏رو می‏‌شوند و پردیس در هفته هشتم با قرعه استراحت روبه‏‌رو شد.

انتهای پیام/2568/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول