اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی تکواندوی ایران خبر داد

جدال دختران ملی‎پوش تکواندو در نخستین انتخاب درون اردویی

مربی تیم ملی تکواندوی ایران گفت: نخستین مرحله رقابت‎های ‎انتخابی درون اردویی تیم ملی نوجوانان دختر کشور آغاز شد.

جدال دختران ملی‎پوش تکواندو در نخستین انتخاب درون اردویی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، اعظم درستی که نخستین تجربه مربیگری ملی خود را تجربه می‎کند، بیان داشت: نخستین مرحله از اردوی آماده‎سازی تیم ملی نوجوانان دختر به منظور حضور در رقابت‎های کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2014 چین تایپه در خانه تکواندوی در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: پس از برگزاری دو مرحله رقابت‎های انتخابی تیم ملی و هجدهمین دوره دیدارهای قهرمانی کشور نوجوانان دختر، کادر فنی 33 تکواندوکار برتر کشور را در اوزان ده‎گانه به نخستین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کردند.

درستی اظهار داشت: بر اساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته از سوی کادر فنی و به منظور شناسایی نفرات برتر، نخستین انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر برگزار می‎شود.

مربی تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص رقابت‎های سهمیه المپیک 2014 و قهرمانی جهان چین تایپه گفت: این رقابت‎ها از مهم‎ترین رویدادهای بین‎المللی است و بهترین‎های دنیا با قدرتمندترین تکواندوکاران خود پا به میدان می‎گذارند و به طور حتم این مسابقات از حساسیت‎های بالایی برخوردار خواهد بود.

وی در ادامه گفت: بر همین اساس باید با آمادگی بسیار بالا و بهترین‎های کشور بر روی شیابچانگ حاضر شویم و قدرت دختران ایرانی را به رخ تمام دنیا بکشانیم.

درستی که پیش از این سرمربی تیم نوجوانان استان تهران را بر عهده داشت، در خصوص قهرمانی تیم استان تهران در کشور اظهار کرد: دختران نوجوان استان تهران با برگزاری اردوهای مستمر، اتحاد، همدلی و تلاش توانستند با اقتدار به مصاف رقبای مدعی خود بروند و در نهایت در سکوی قهرمانی ایران بایستند.

مربی تیم ملی تکواندوی ایران اظهار داشت: هفت نوجوان دختر تهرانی مژگان زادمحمد، فاطمه اموری، مهسا نوروزی، آتوسا زهرابی، مهسا جدی، صبا سهرابی و نیلوفر ذکریایی در دومین انتخابی تیم ملی برگزیده شدند و توانستند جواز حضور در نخستین اردوی تیم ملی را کسب کنند که امیدوارم با ارائه مبارزاتی مطلوب و فنی در اولین انتخابی درون اردویی به دور بعدی اردوی آماده‎سازی راه یابند.

انتهای پیام/2568/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول