اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی استان قم:

فصل جدید لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم آغاز شد

دبیر هیئت تکواندوی استان قم از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های قم با حضور تیم‌های مدعی در رده‌های سنی مختلف خبر داد.

فصل جدید لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم آغاز شد

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: قم در تکواندو استعدادهای بسیار خوبی در رده‌های سنی مختلف دارد که در سال‌های فعالیت این رشته توانسته‌اند از میادین داخلی و برون مرزی افتخارات زیادی کسب کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تکواندوی قم یکی از هیئت‌های فعال تکواندوی کشور به شمار می‌رود که در هر 2 بخش آقایان و بانوان در رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور گسترده‌ای دارد و تکواندوکاران ما موفقیت‌های قابل توجهی نیز کسب کرده‌اند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم همچنین اظهار داشت: علت رشد و پیشرفت تکواندوی قم در سال‌های اخیر توجه ویژه هیئت به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، برخورداری از مربیان دلسوز و با دانش و همچنین برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها به رقابت‌های کشوری است.

وی یادآور شد: ما به بخش‌های مختلف که می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت تکواندوی قم را بیش از پیش مهیا کند، توجه ویژه‌ای داریم که بخش‌هایی همچون آموزش، اعزام، برگزاری مسابقات منظم قهرمانی و لیگ استان و حضور مستمر در رقابت‌های قهرمانی و لیگ کشور از این جمله هستند.

آقایی در ادامه از برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تکواندوی استان قم برای برگزاری مسابقات لیگ این رشته ورزشی خبر داد و گفت: شروع لیگ تکواندوی قم از امروز جمعه ششم دی ماه خواهد بود و تیم‌ها و ورزشکاران در خانه تکواندو رقابت خود را آغاز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تکواندوی استان قم با تغییراتی که در برگزاری دوره جدید مسابقات قهرمانی لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان در سال‌جاری ایجاد کرده است، مسابقاتی به صورت مقدماتی را به عنوان مجوز ورود به لیگ در رده سنی نونهال و نوجوان در نظر گرفت و این رقابت‌ها هفته گذشته برگزار شد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم عنوان کرد: این مسابقات به صورت انفرادی برگزار شد و از هر رده سنی 6 تیم برتر به مسابقات لیگ راه یافتند ضمن اینکه برای برگزاری این رقابت‌ها از تیم‌های راه یافته ورودیه لیگ دریافت نخواهد شد.

وی اظهار داشت: خانه تکواندوی قم واقع در خیابان پست جنب بوستان تفریحی ورزشی‌ هاشمی از امروز میزبان رقابت‌های فصل جدید لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول