اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های سوم و چهارم صورت می‌گیرد

جدال پسران تکواندو کار قم با 2 رقیب سرسخت در لیگ برتر نوجوانان کشور

پسران تکواندوکار قم این هفته در مسابقات لیگ برتر تکواندوی آینده‌سازان، 2 مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز پیش‌رو دارند.

جدال پسران تکواندو کار قم با 2 رقیب سرسخت در لیگ برتر نوجوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم قم سال گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی به مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد و این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ تکواندوی قم به ثبت رسید.

این تیم روز جمعه ششم دی‌ماه که دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر تکواندوی آینده‌سازان باشگاه‌های کشور پیگیری می‌شود، قرار است در 2 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف حریفان خود برود تا بلکه از انتهای جدول جدا شده و جایگاه خود را بهبود ببخشد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان قرار است دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت پیکارهای لیگ برتر تکواندوی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در خانه تکواندو به انجام برسد.

در رقابت‌های این هفته، تکواندوکاران در 6 دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند که بر این اساس در هفته سوم تیم پسران هیئت تکواندوی استان قم در نخستین دیدار خود باید به مصاف تیم تکواندوی شرکت رنگسازی ایران برود، دیداری که نتیجه آن می‌تواند جایگاه 2 تیم در انتهای جدول را تغییر دهد.

در هفته سوم این فصل دیدارهای حساس دیگری نیز برنامه‌ریزی شده است که بر اساس آن بازی دوم بین 2 تیم صنایع استیل البرز و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه انجام می‌پذیرد و سومین دیدار این هفته بین 2 تیم پاس قوامین و مجتمع کردان برگزار خواهد شد.

در هفته چهارم نیز تیم پسران هیئت تکواندوی قم باید به مصاف تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی مجتمع تولیدی کردان برود در حالی که دومین دیدار این هفته را تیم‌های تکواندوی پسران پاس قوامین و دانشگاه آزاد انجام می‌دهند و سومین و آخرین دیدار هفته چهارم این فصل لیگ برتر تکواندوی نوجوانان کشور بین 2 تیم شرکت رنگ‌سازی ایران و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه برگزار می‌شود.

این در حالی است که دیدارهای 2 هفته نخست از دور برگشت ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، جمعه هشتم آذرماه در خانه تکواندو برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها و با اعلام جدول رده‌بندی هفته دوم، تیم دانشگاه آزاد با 59 برد، 21 باخت و 24 امتیاز تداوم صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی حفظ کرده است.

همچنین تیم تکواندوی پسران مجتمع تولیدی کردان با 44 برد، 26 باخت و 16 امتیاز همچنان رده دوم را در اختیار دارد و صنایع استیل البرز با 48 برد و 31 باخت و 15 امتیاز در رده سوم جای گرفت ضمن اینکه در این رده‌بندی تیم‌های پاس قوامین، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیئت تکواندوی قم و شرکت رنگ‌سازی ایران به ترتیب رده‌های چهارم تا هفتم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول