اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیّر خبر داد

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش دیّر

فرماندار شهرستان دیر گفت: از 15 میلیارد ریال اعتبارات مصوب آموزش و پرورش دیر تاکنون 32 درصد آن به میزان 4 میلیارد و 800 میلیون ریال به این مرکز اختصاص داده شده است.

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش دیّر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر علی بحرانی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیّر با بیان اینکه شهرستان دیر از ظرفیت بالای انسانی و آموزشی برخوردار است، افزود: دانش‌آموزان و پژوهشگران این شهرستان در عرصه‌های گوناگون به ویژه در جشنواره‌ها و آزمون‌های مختلف صاحب رتبه هستند.

بحرانی خیرین مدرسه‌ساز را بازوی آموزش و پرورش دانست و گفت: خیرین مدرسه‌ساز به عنوان بازوی آموزش و پرورش نقش موثری در جهت احداث پروژه‌های آموزشی دارند و برای جذب و تشویق بیشتر آنان در این امر خیر و برکت باید تلاش شود.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه ساخت و سازهای آموزشی در شهرستان رضایت‌بخش است، خاطرنشان کرد: در این ساخت و سازها به لحاظ عدم ساماندهی و ظرفیت‌سنجی نقاطی با تراکم و کمبود فضا مواجه هستیم.

بحرانی بنای اساسی جامعه را آموزش و پرورش دانست و گفت: معلمان در درجه اول باید خود را یک مربی بدانند و به آموزش صرف تکیه نکنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را به کمال برساند، افزود: شورای آموزش و پرورش شهرستان باید بیشتر در جهت فلسفه شورا حرکت کند و دستورات آن را به جایی برسانیم که هم جلسات مرتب برگزار شود و ساماندهی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول