اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه رحلت پیامبر(ص) صورت گرفت

برگزاری مراسم رحلت پیامبر(ص) در آموزش و پرورش دهدشت

مراسم رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در اداره آموزش و پرورش دهدشت برگزار شد.

برگزاری مراسم رحلت پیامبر(ص) در آموزش و پرورش دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز و در آستانه فرا رسیدن رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) مراسم سوگواری با حضور فرهنگیان در اداره آموزش و پرورش دهدشت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم زیارت پر فیض عاشورا قرائت و شرکت‌کنندگان در رثای پیامبر اعظم و امام حسن مجتبی(ع) عزاداری کردند.

فریدون فاطمی‌زاده در این مراسم با تشریح ابعاد شخصیت پیامبر(ص) اظهار داشت: پیامبر(ص) نماینده و برگزیده خداوند متعال در زمین و والاترین شخصیت بشری است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به زندگینامه رسول خدا(ص) تصریح کرد: خداوند متعال شخصیت روحی و اخلاقی آن بزرگوار را طوری پرورش دادند که بتواند آن بار عظیم امانت را به دوش بکشد.

فاطمی‌زاده از پیامبر(ص) به عنوان شخصیت عظیم، با ظرفیت بی‌نهایت و با خلق و رفتار بی‌نظیر یاد کرد و افزود: امانتداری از خصوصیات بارز آن حضرت بود.

این مسئول، صبر و بردباری رسول خدا در برابر حوادث و رفتارهای دشمنان را متذکر شد و با استناد به آیاتی از قرآن، زندگی پیامبر(ص) را سرمشق نیکو برای مردم دانست.

فاطمی‌زاده فرستادن صلوات بر پیامبر(ص) را باعث بالا رفتن رتبه در نزد خداوند متعال و شفاعت در قیامت خواند و ابراز داشت: بنا به فرموده خداوند کسانی که به پیامبران اهانت کنند، در دنیا و آخرت مورد لعن و نفرین خداوند قرار می‌گیرند.

فاطمی زاده از رسول رحمت الهی به عنوان یکی از اوصاف مهم نبی مکرم اسلام نام برد و خاطرنشان کرد: پایداری و استقامت در راه اهداف و آرمان مقدس رسالت الهی، از صفات بارز نبی گرامی اسلام (ص) است که در نهج‌البلاغه در مواضع متعدد مورد توجه امام(ع) قرار گرفته است.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول