اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سوادآموزی بردسیر:

شناسایی بی‌سوادان مشکل آموزش و پرورش بردسیر است

مسئول سوادآموزی شهرستان بردسیر گفت: شناسایی افراد کم‌سواد و بی‌سواد مشکل اساسی در بحث سوادآموزی شهرستان بردسیر است.

شناسایی بی‌سوادان مشکل آموزش و پرورش بردسیر است

یحیی کیخا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر مقام معظم رهبری و مصوبه 595 شورای عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها موظف شده‌اند تا ‌معضل بی‌سوادی را تا پایان برنامه پنجم توسعه به صفر برسانند و شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح جامه باشیم.

وی بیان داشت: سواد‌آموزی شهرستان بردسیر از سال گذشته تا‌کنون حدود 500 نفر از بی‌سوادان شهر و روستا را آموزش‌ و مدرک مورد نظر سواد‌آموزی را به آنها اعطا کرده است.

کیخا مشکل و دغدغه ‌اساسی این مجموعه را در بردسیر شناسایی افراد کم‌سواد و بی‌سواد عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه همه ادارات برای شناسایی بی‌سوادان و کم‌سوادان موظف شده‌اند، اما برخی از ادارات شهرستان در این امر کوتاهی می‌کنند.

وی عنوان کرد: از همه‌ افراد بی‌سواد و کم‌سواد درخواست داریم که برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در شهرستان و بهره بردن از مزایای بیشمار علم‌آموزی برای ثبت‌نام در دوره‌های سوادآموزی به مدارس و یا مدیریت آموزش و پرورش مراجعه کنند تا به زودی شاهد جشن پایان بی‌سوادی در‌ بردسیر باشیم.

انتهای پیام/80027/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول