اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد هفته پژوهش کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر هفته پژوهش

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سوی ستاد هفته پژوهش، آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر انتخاب و از سوی استاندار از این اداره ‌کل تجلیل شد.

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر هفته پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست شورای معاونین اداره‌ کل استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در ارزیابی انجام شده از سوی ستاد هفته پژوهش استان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر انتخاب و از سوی استاندار از این اداره‌کل تجلیل شد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ارزیابی در زمینه تعداد طرح‌های پژوهشی پایان یافته، پایان‌نامه‌های دکترا و کارشناسی ارشد، ابتکارات، اختراعات و دست‌ساخته‌های معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده و تألیفات معلمان اهل قلم و دانش‌آموزان نویسنده و نیز مقالات isc و isi و دیگر تألیفات و مقالات ارائه شده در همایش‌های بین‌المللی داخلی و خارجی انجام شد.

وی تجهیز کتابخانه‌ها به منابع مطالعاتی روز، برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران، مؤلفان فرهنگی و دانش‌آموزی، اجرای طرح کتاب من، ارتباط مستمر و فعال با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد و کشور را از فعالیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش در هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: برگزاری اولین همایش اهل قلم و مؤلفان با شرکت 70 نفر و تجلیل از افراد برتر فرهنگی و انتخاب کتاب سال از دیگر فعالیت‌های پژوهشی آموزش و پرورش استان است.

این مسئول عنوان داشت: در بخش نمایشگاه نیز به لحاظ شکلی و آثار ارائه شده و محتوای غرفه آموزش و پرورش دستگاه برتر شد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی در استان و برنامه‌ریزی و تلاش برای دیجیتالی کردن کتابخانه مرکز مطالعات و تحقیقات اداره‌کل را از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته پژوهش عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار نمایشگاه در پژوهشکده معلم و به میزبانی آموزش و پرورش برگزار و غرفه آموزش و پرورش به لحاظ محتوای علمی و شکلی برتر شد.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه در هفته پژوهش 6 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول