اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

آموزش و پرورش نباید دستخوش مسائل سیاسی شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آموزش و پرورش نباید دستخوش مسائل سیاسی شود.

آموزش و پرورش نباید دستخوش مسائل سیاسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، آیت‌الله علی معلمی در جمع مدیران و روسای آموزش و پرورش اقماری گروه گفت: نقش و جایگاه آموزش و پرورش و معلمان در جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.

امام جمعه شهرستان قائمشهر با تاکید بر این که آموزش و پرورش نباید دستخوش مسائل سیاسی شود بیان داشت: ثبات در برنامه‌ریزی و مدیریت در آموزش و پرورش یک اصل بوده و کار این دستگاه بزرگ فرهنگی تنها تعلیم و تربیت فرزندان و آینده‌سازان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این که دستگاه تعلیم و تربیت آینده کشور را می‌سازد، افزود: امروز نونهالان، نوجوانان و جوانان که امانتی در دستان شما مدیران هستند هر کدام می‌توانند یک ستاره در آسمان کشور ایران باشند.

اهدای زمین 3 میلیاردی به آموزش و پرورش جویبار

در خبر دوم از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران آمده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جویبار گفت: همزمان با ایام محرم و صفر خیر جویباری زمینی را به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کرد.

سید علی میری بیان داشت: ورثه «مرحوم حاج محمد رمضانی» از خادمان و پیر غلامان امام حسین(ع) و از اهالی روستای واسوکلا جویبار بوده است، زمینی به مساحت سه هزار متر به وصیت آن مرحوم برای امور خیر و عام‌المنفعه به آموزش و پرورش شهرستان جویبار اهدا کرد.

وی افزود: این زمین که به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال است برای احداث فضای فرهنگی، ورزشی و آموزشی اهدا شده تا  فرهنگیان، دانش‌آموزان و عموم مردم از امکانات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول