اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین

معاون جدید فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش قزوین معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین انجام و علی انصاری طی حکمی از طرف سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این عنوان منصوب شد.

معاون جدید فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش قزوین معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عصر امروز مراسم تودیع و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین در اداره آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، معاونین فرهنگی و پرورشی مناطق 14گانه استان و همچنین کارشناسان اداره آموزش و پرورش در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم از کاظم زمانی معاون سابق فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین تقدیر شد و علی انصاری طی حکمی از طرف سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین منصوب شد.

محمد خسروی به نمایندگی از مجموعه معاونین فرهنگی و پرورشی مناطق 14گانه با تأکید بر اینکه آنچه در آموزش و پرورش باقی می‌ماند اخلاق است اظهار داشت: 196 هزار دانش‌آموز زیر نظر ما تعلیم و تربیت می‌شوند و ما باید اخلاق‌مدار باشیم.

وی عنوان کرد: خدا هیچگاه در اختراعات و اکتشافات بشری دخالت نکرده است چراکه کار سختی نیست اما کار تربیتی آنقدر سخت است که خداوند مستقیما دخالت کرده و برای این امر پیامبران را فرستاده است.

سالار قاسمی با اشاره به اینکه به جای کمیت باید کیفیت کارهای پرورشی را بالا برد گفت: زمانی کارهای ما خوب پیش می‌رود و با کیفیت خواهد بود که در مجموعه اعتماد وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: در هر مجموعه‌ای چنانچه اعتماد وجود نداشته باشد کارها خوب و مؤثر پیش نمی‌رود، دانش آموز باید به معلم و مربی پرورشی اعتماد کند و پایه و عنصر اولیه اعتماد صداقت است.

کاظم زمانی با اشاره به اینکه کار فرهنگی و تربیتی مسئولیت بسیار سنگینی است و مسئولان این امر مهم باید پاسخگوی خدا و مردم باشند، ابراز داشت: در میدان نبرد فرهنگی و تربیتی که تهاجم فرهنگ غرب را شاهد هستیم باید مدیرانی صالح اداره امور را در دست بگیرند چراکه مدیریت امور فرهنگی و تربیتی بالاخص چون کار گروهی است بسیار سخت است.

علی انصاری با اشاره به جایگاه و نقش معلمان پرورشی، بیان داشت: علم به تنهایی کافی نیست و باید جهت داشته باشد و معلم پرورشی این جهت را به علم می‌دهد.

وی اضافه کرد: کار معلم پرورشی این است که اسلام را در بین دانش‌آموزان ترویج دهد، بشری که ایده آل خواه است ممکن است در انتخاب ایده آل خود اشتباه کند و نقش معلم پرورشی اینجا روشن می‌شود، او باید به افراد کمک کند تا ایده آل خود را درست انتخاب کنند.

در این مراسم همچنین از طرف مدیرکل به معاون سابق فرهنگی و پرورشی استان قزوین لوح تقدیر اهدا شد و از طرف معاونین فرهنگی و پرورشی مناطق 14گانه نیز هدایایی به کاظم زمانی اهدا شد.

همچنین حکم معاونت فرهنگی و پرورشی از طرف سالار قاسمی به شیخ علی انصاری اعطا شد.

انتهای پیام/77012/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول