اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

تقویت بصیرت از عوامل موثر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

امام جمعه چرام گفت: تقویت بصیرت و آگاهی‌دهی جوانان و بسیج فرهنگی و رونق مهارت‌های زندگی می‌تواند از عوامل مهم و موثر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باشد.

تقویت بصیرت از عوامل موثر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز دوره آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان در چرام برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در این نشست با اشاره به اثرات مخرب استفاده از مواد افیونی اظهار کرد: این مواد با توجه به انواع ترکیبات متعددی که در آن‌ها به کار رفته است از بزرگ‌ترین تهدیدکنندگان است.

امام جمعه چرام عنوان کرد: اعتیاد، خطری است که علاوه بر استفاده کنندگان جامعه را تحت شعاع خود قرار می‌دهد و ما به‌ عنوان عناصر تاثیرگذار جامعه باید با اتخاذ روش‌هایی کارآمد و با فرهنگ‌سازی و بسیج فرهنگی راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان را فراهم کنیم.

وی به اهمیت درمان معتاد اشاره کرد و افزود: چنانچه راه نجات افراد مبتلا به این پدیده شوم فراهم شود، خود به خود شاهد قطع زنجیره تولید و توزیع این مواد خطرناک خواهیم بود.

طزری گفت: تقویت بصیرت و آگاهی‌دهی جوانان و بسیج فرهنگی و رونق مهارت‌های زندگی می‌تواند از عوامل مهم و موثر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باشد.

این مسئول با بیان اینکه مسئله اعتیاد امروز یکی از معضلات کشور شده است، عنوان کرد: ما برای این کار باید چند دستورالعمل را انجام دهیم که در این میان هم بحث فرهنگی و هم بحث پیشگیری را داریم.

امام جمعه چرام با یادآوری این مطلب که کار فرهنگی فرصت زیادی صرف می‌کند و این‌گونه نیست که با یک سخنرانی اعتیاد برطرف شود، گفت: این مهم چندین سال طول می‌کشد تا اعتیاد کمرنگ شود و کاری که در این زمینه باید توام با هم انجام دهیم کار پیشگیرانه است یعنی ما باید جلوی برخی از کسانی که جوانان را مبتلا به مواد مخدر می‌کنند،‌ بگیریم.

انتهای پیام/82002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول