اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی در حاشیه تجمع بزرگ مردم ولایت‌مدار شهرری:

نظام به سران فتنه عفو هم دهد از موضع قدرت است نه ضعف / مسائل کوچک را بزرگ نکنیم

وزیر دادگستری در ارتباط با برخورد نظام با سران فتنه گفت: این پیام محکم را به تمام دنیا داده‌ایم که تمام تصمیمات ما از موضع قدرت است.

نظام به سران فتنه عفو هم دهد از موضع قدرت است نه ضعف / مسائل کوچک را بزرگ نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه تجمع بزرگ مردم ولایت‌مدار شهرری به‌مناسبت یوم‌الله 9 دی که در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بگذارید پرونده سران فتنه و محاکمه آن‌ها در جای خودش تصمیم‌گیری شود و ان شاءالله آنچه که به نفع مصالح نظام است، صورت بگیرد.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه حفظ نظام و حمایت از رهبری، رسیدن به آرمان‌ها و تامین منافع ملی برای ما اولویت دارد، گفت: این اهداف از هر طریقی که امکان‌پذیر باشد وظیفه ماست که آن را تعقیب کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه راه ملت ایران روشن است و امت به‌خوبی جواب سران فتنه و فتنه‌گران را داده است، خاطرنشان کرد: موضوعات کوچک را در کشور بزرگ نکنیم. ملت راه خودش را انتخاب کرده و دارد با عزت خط روشن را تعقیب می‌کند و مردم به درستی پیرو رهبری هستند و رهبر فرزانه هم به خوبی هدایت‌های خودشان را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول بیان داشت: موانعی سر راهمان هست ولی وزن موانع به اندازه خودش است. این اشتباه است که در کشور موانع کوچک را بزرگ می‌کنیم و حس خیلی بدی به ما دست می‌دهد و هر روز فکر می‌کنیم که سنگ بزرگی بر سر راه ما قرار دارد.

وی افزود: نظام هرچه صلاحش باشد همان را باید انجام دهد. اگر یک موقعی نیاز باشد که بگذرد این گذشت از روی ضعفش نیست بلکه از موضع قدرت و انسجام ملی در حال تصمیم‌گیری و حرکت هستیم.

پورمحمدی ادامه داد: اگر این اصول را حفظ کردیم موفق خواهیم بود یعنی از موضع قدرت بجنگیم،‌ صلح کنیم و حتی از موضع قدرت عفو کنیم.

وزیر دادگستری تاکید کرد: این پیام محکم را به تمام دنیا داده‌ایم و جهانیان می‌‌دانند که تمام تصمیمات ما از موضع قدرت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ موانع و آن‌هایی که خلاف مسیر و آرمان‌های ملت حرکت کردند و برخی نیز هنوز در حال حرکت هستند و یا ادامه می‌دهند خودشان می‌دانند که برخورد نظام با آن‌ها از موضع قدرت است.

وزیر دادگستری در پایان با تاکید بر اینکه اگر رافت هم هست از موضع قدرت و مصلحت نظام است. تصریح کرد: این موضع ماست، امر بر کسی مشتبه نشود که برخورد نظام با دشمنان از موضع ضعف است.

انتهای پیام/2462/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول