اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان جیرفت:

مددجویان زندانی را با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: در زندان‌ها می‌توانیم با برگزاری مراسم‌های مختلف دینی و مذهبی مددجویان را با سیره ائمه اطهار بیشتر آشنا کنیم.

مددجویان زندانی را با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین برشان پیش از ظهر امروز در جمع مددجویان و کارکنان این اداره در مراسم ویژه شهادت امام رضا(ع) با بیان اینکه ائمه اطهار گنجینه‌های مهر و محبت هستند، اظهار داشت: ائمه اطهار بهترین الگو برای زندگی بشریت بوده و ما باید تمام زندگی خود را بر اساس گفتار، کردار و رفتار آنها برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس اداره زندان جیرفت با اشاره به سیره ائمه اطهار و سجایای اخلاقی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) بیان داشت: همه ما باید در الگو گرفتن از ایشان در زندگی برای رسیدن به تعالی انسانی تلاش کنیم.

برشان با تأکید بر اینکه ائمه اطهار روشن کننده راه کمال هستند، عنوان کرد: گام برداشتن در مسیر امامان و پیامبران، انسان را به سرمنزل مقصود که همان قرب الهی است، می‌رساند و انسان به سعادت دست می‌یابد.

وی افزود: ما باید با الگو گرفتن از کردار، گفتار و رفتار ائمه اطهار در اصلاح خویش کوشا باشیم، زیرا گفتار و رفتار ائمه اطهار بهترین گنجینه فرهنگی برای جامعه بشریت است و دور شدن از این آنها موجب به وجود آمدن انحراف در زندگی می‌شود.

رئیس اداره زندان جیرفت در پایان متذکر شد: در زندان‌ها باید با برگزاری مراسمات مختلف دینی و مذهبی مددجویان را با سیره ائمه اطهار بیشتر آشنا کنیم تا زمینه ندامت و پشیمانی افراد متخلف مهیا شود.

انتهای پیام/2655/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول