اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در بازدید از زندان مرکزی اصفهان:

تلاش خیریه‌های اصفهان برای بهبود وضعیت زندانیان تحسین‌برانگیز است

استاندار اصفهان گفت: 400 خیریه در اصفهان وجود دارد که این خیریه‌ها در زمینه بهبود وضعیت زندگی زندانیان و خانواده آن‌ها تلاش بسیاری داشته‌اند که قابل‌تحسین است.

تلاش خیریه‌های اصفهان برای بهبود وضعیت زندانیان تحسین‌برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور عصر امروز در دیدار چهار ساعته از زندان مرکزی اصفهان از قسمت‌های مختلف زندان مرکزی اصفهان شامل کارگاه‌های صنایع‌دستی، صنایع چوبی، صنایع فلزی، صنایع کیف و کفش و پوشاک بازدید و در جریان فعالیت‌های صورت گرفته در جهت توانمندسازی مددجویان این زندان قرار گرفت.

استاندار اصفهان همچنین ضمن بازدید از بندهای مختلف نگهداری مددجویان و گفتگو با آنان، از مرکز درمانی، فرهنگی و مشاوره و محل ملاقات زندانیان و سایر بخش‌ها به شکل مفصل بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات زندان مرکزی اصفهان قرار گرفت.

زرگرپور همچنین با حضور در استودیو تلویزیونی شبکه مرکزی زندان با مددجویان حاضر به گفتگو پرداخت.

وی در این گفتگو عنوان کرد: خوشحالم که خداوند توفیق داد که از نزدیک از وضعیت بهداشتی و اقدامات فرهنگی و رفاهی این ندامتگاه آشنا شدم و این آشنایی موجب می‌شود که برای بهبود نسبی وضعیت زندان تلاش کنم.

وی با اشاره به مدتی که به عنوان زندان سیاسی در سال 53 در زندان عادل‌آباد شیراز در رژیم طاغوت در حبس بودند اظهار کرد: وضعیت ندامتگاه‌ها قبل و بعد از انقلاب قابل‌مقایسه نیست و محدودیت‌های آن زمان با آن شدت اکنون وجود ندارد و در آن زمان زندانیان تنها به مدت 2 ساعت برای هواخوری به قسمت‌های محدودی از زندان هدایت می‌شدند و هیچ‌گونه امکانات رفاهی و ورزشی و فرهنگی وجود نداشت، ولی امروز کارگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و امکانات رفاهی و مشاوره‌ای و درمانی از جمله بیمارستان 40 تختخوابی زندان امکانات نسبی را برای مددجویان فراهم کرده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که اشکالات یا نقاط ضعف و کمبودها و نارسائیها وجود ندارد، بلکه لازم است همه ما برای ارتقاء سطح کیفی و رفاه نسبی محیط ندامتگاه تلاش کنیم.

وی با اشاره به وجود بیش از 400 مؤسسه خیریه بزرگ در سطح استان، از تلاش ها و همت بلند تعدادی از این خیریه‌ها که اختصاصاً در خصوص بهبود وضعیت زندگی زندانیان و خانواده آن‌ها و همچنین چند مؤسسه خیریه که به صورت ویژه برای بهبود شرایط زندان و افزایش امکانات رفاهی ندامتگاه تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

زرگر پور مددجویان را به صبر و بردباری و توکل به خدا و اقامه نماز توصیه کرد و از آن‌ها خواست مدت حضور در زندان را به عنوان عبرتی برای زندگی خود در نظر گرفته و اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردند.

استاندار اصفهان در پایان از زحمات و تلاش های مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و همکاران سخت‌کوش ایشان که توانسته‌اند با حداقل امکانات شرایط رفاه نسبی را برای مددجویان فراهم نمایند تشکر کرد.

انتهای پیام/2301/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول