اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه همدان:

امسال 232 زندانی در همدان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در 9 ماهه امسال 232 نفر از زندانیان استان همدان آزاد شدند.

امسال 232 زندانی در همدان آزاد شدند

یدالله روحانی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 232 نفر از زندانیان استان همدان با همکاری ستاد دیه آزاد شدند.

وی بیان داشت: میزان بدهی این تعداد زندانی 22 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که از این تعداد 72 نفر مربوط به بدهکاران دیه و 153 نفر مربوط به بدهکاران مالی و مهریه بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: از تعداد 232 نفر زندانی آزاد شده توسط ستاد دیه استان 9 نفر خانم و 223 نفر آقا بودند.

وی خاطرنشان کرد: از کل بدهی این تعداد زندانی مبلغ 2 میلیارد تومان از بیمه و یک میلیارد و 430 تومان از صندوق خسارت‌های جانی تامین شده است.

روحانی‌منش یادآور شد: در همین راستا مبلغ 500 میلیون تومان از وام صندوق تأمین شده و 12 میلیارد و 300 میلیون تومان نیز به خاطر گذشت شکات بوده که اخذ شده است.

وی تصریح کرد: از این مبلغ بدهی پرداخت شده مبلغ یک میلیارد نقدینگی محکومین و یک میلیارد و 383 میلیون تومان ارسال به تقسیط شده که دادگاه برای آن‌ها قسط‌بندی کرده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: مبلغ 98 میلیون تومان هم ارسال مستقیم تقسیط برای زندانیان از سوی دادگاه بوده است.

وی به مبلغ اختصاص داده شده به صورت بلاعوض برای زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ 755 میلیون تومان برای 25 نفر به صورت بلاعوض در بحث دیه پرداخت شده است.

روحانی‌منش عنوان کرد: از این مبلغ یک میلیارد تومان برای پرونده‌های مالی و مهریه به صورت بلاعوض داده شده و یک میلیارد و 600 میلیون تومان نیز بانک‌های عامل به صورت وام تخصیص دادند.

وی در پایان سخنانش گفت: 4 میلیون و 400 هزار تومان نیز توسط کمیته امداد در راستای آزادسازی زندانیان نیازمند کمک شده است.

انتهای پیام/89007/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول