اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران خبر داد

آزادی بانوان زندانی مازندرانی با کمک خیران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از حمایت زندانیان مالی زندان‌های مازندران خبر داد و گفت: با رایزنی که با برخی از خیران مازندران به عمل آمده است از بانوان زندانی که مشکل مالی دارند حمایت می‌شود.

آزادی بانوان زندانی مازندرانی با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مریم جمشیدی سه‌شنبه شب در بازدید از بند نسوان زندان بابل اظهار داشت: انسان‌ها موجودات پیچیده‌ای هستند که در آینده و حال آنها نمی‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد.

وی با اشاره به اینکه غرور کاذب عامل پیدایش بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، افزود: خداوند به انسان‌ها شعور و اراده داده تا خوب را از بد و حق را از ناحق تشخیص دهد، اما در برخی مواقع غرورهای کاذب، انسان را از خدا دور کرده و این موجود خاکی را به سوی بدی‌ها سوق می‌دهد.

جمشیدی خداوند را بهترین و مطمئن‌ترین دوست انسان برشمرد و گفت: در دل بستن به ظواهر ظاهری این دنیا امیدی نیست و نمی‌توان به هیچ کس جز خداوند به عنوان پشتوانه محکم تکیه کرد.

این مسئول با بیان اینکه هیچ چیز این جامعه قابل تغییر نیست، بیان داشت: این جامعه نیست که با مرور زمان تغییر می‌کند بلکه انسان‌ها هستند که باید با تاسی از الگوهای خوب و شایسته خود را تغییر داده و فضایی امن و به دور از تنش را در جامعه فراهم کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از حمایت زندانیان مالی زندان‌های مازندران خبر داد و متذکر شد: با رایزنی که با برخی از خیران مازندران به عمل آمده است از بانوان زندانی که به خاطر مشکلات مالی در زندان به سر برده حمایت می‌شود.

انتهای پیام/86009/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول