اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به ادامه بارش‌ها

جاده‌های زنجان لغزنده است

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به ادامه بارش‌ها در جاده‌های استان گفت: این بارش‌ها موجب لغزنده شدن محورهای زنجان شده است.

جاده‌های زنجان لغزنده است

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش پراکنده برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این بارش‌ها موجب لغزنده شدن جاده‌های استان شده است.

وی به نمک پاشی‌های انجام شده در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر مشکلی برای تردد در جاده‌های این استان وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان به حضور عوامل راهداری و همچنین پلیس راهور در جاده‌های استان اشاره و تصریح کرد: این نیروها آماده امدادرسانی به مسافران در این محورها هستند.

این مسئول تردد در گردنه‌ها از جمله گردنه خان چایی طارم را نیازمند تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ دانست و ادامه داد: دیگر گردنه‌های استان هم لغزنده است.

رشتیانی به دشواری تردد در محور تهم - چورزق اشاره کرد و ابراز داشت: تردد در این محور به دلیل خاص بودن نیازمند استفاده از تجهیزات ایمنی است.

وی با اشاره به مصوبه موجود در مورد مسدود کردن محور تهم - چورزق به هنگام بارش و وزش باد تاکید کرد: این محور به هنگام شب در مواقع بحرانی بسته می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد راهکار ارائه شده در بسته شدن راه‌ها برای پیشگیری از وقوع حوادث و امدادرسانی بعد از حادثه گفت: پلیس بیشتر از هر ارگانی به این کار مایل است.

این مسئول تاکید کرد: پلیس علاقمند پیشگیری از وقوع حادثه در مواقع بارش است چراکه بسته شدن محورها مانع بروز هر نوع حادثه‌ای می‌شود.

رشتیانی به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان زنجان را دارند توصیه کرد، قوانین راهنمایی و رانندگی را در محورهای استان از جمله سرعت و سبقت مطمئنه رعایت کنند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول