اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع زمستان صورت گرفت

استقرار کانکس‌های پلیس راه در جاده‌های خرم‌بید

فرماندار خرم‌بید گفت: به منظور افزایش نظارت بر رفت و آمدهای زمستانه خودرویی در تمام محورها به ویژه اتوبان اصلی شیراز - اصفهان کانکس‌های پلیس راه در نقاط حادثه‌خیز این شهرستان مستقر می‌شود.

استقرار کانکس‌های پلیس راه در جاده‌های خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داود ایوبی در جلسه بررسی آمادگی زمستانی این شهرستان اظهار داشت: در خرم‌بید سه گردنه برف‌گیر و حادثه‌خیز وجود دارد که در هر سه نقطه آن با هماهنگی فرماندهی پلیس راه شمال فارس کانکس‌هایی مستقر می‌شود تا به صورت دایمی نیروهای پلیس در آن حضور داشته باشند.

رئیس کارگروه ترافیک شهرستان خرم‌بید اضافه کرد: پلیس راه صفاشهر وظیفه نظارت و کنترل رفت و آمد در محورهای شهرستان بوانات را نیز بر عهده دارد که استقرار این کانکس‌ها و حضور دائمی نیروهای پلیس باعث عدم ایجاد ترافیک و امنیت بهتر خواهد شد.

ایوبی گفت: با همکاری شهرداری‌ها، اداره راه و شهرسازی و دهیاری‌ها؛ زیرساخت لازم به منظور نصب کانکس‌ها در جریان است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه جاری فعالیت آنها آغاز شود.

وی ادامه داد: این کانکس‌ها توسط فرماندهی انتظامی و پلیس راه استان فارس تامین شده که مجهز به تمام امکانات لازم است.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول