اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 بابل خبر داد

استقرار 6 پایگاه جاده‌ای زمستانه در بابل

رئیس اورژانس 115 بابل گفت: شش پایگاه جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به مصدومان حادثه زمستانه در محورهای جاده‌ای مستقر هستند.

استقرار 6 پایگاه جاده‌ای زمستانه در بابل

مهدی محمدیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با بیان اینکه آماده‌باش اورژانس 115 بابل تا 25 اسفند ماه ادامه دارد، افزود: اورژانس بابل با فرارسیدن فصل زمستان در شش پایگاه جاده‌ای برای امدادرسانی در حوادث احتمالی آماده است.

 وی با بیان اینکه برای حضور فعال و موثر اورژانس در طرح زمستانی، جلسات توجیهی و آموزشی لازم برای پرسنل اورژانس 115 برگزار شد، خاطرنشان کرد: در طرح زمستانی علاوه بر پیش‌بینی امکانات و خدمات پشتیبانی مورد نیاز، آمبولانس‌های اورژانس نیز متناسب با فصل زمستان تجهیز شده‌اند.

محمدیان گفت: شش پایگاه جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به مصدومان احتمالی در جاده‌ها با پنج دستگاه آمبولانس پشتیبان، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و حدود 40 نیروی عملیاتی در محورهای مواصلاتی در بابل مستقر هستند. 

رئیس اورژانس 115 بابل اذعان داشت: آمبولانس‌های مستقر در جاده‌های بابل به قائمشهر، بابل به سوادکوه، بابل به آمل، بابل به بهنمیر، بابل به بابلسر، بندپی شرقی و خشرودپی نیز در مدت اجرای طرح زمستانی آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی هستند.

محمدیان بیان داشت: در طرح زمستانی تمام جاده‌های بابل و بخش‌ها زیرپوشش پایگاه‌های اورژانس 115 قرار دارند و در صورتی که فردی دچار حادثه‌ و جراحتی در محورهای مواصلاتی بابل شود می‌تواند به سرعت با اورژانس 115 تماس برقرار کند.

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول