اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهمئی:

دشمنی با ولایت‌فقیه حکم مقابله با پیامبر و ائمه را دارد

امام جمعه بهمئی گفت: هر کس به جنگ پیامبر(ص) و امامان برود مثل این است که به جنگ با خدا رفته و هر کس به جنگ با ولایت فقیه برود به جنگ با خدا، پیامبر (ص) و امام زمان (عج) رفته است.

دشمنی با ولایت‌فقیه حکم مقابله با پیامبر و ائمه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، ظهر امروز ویژه برنامه‌ای به مناسبت 28 صفر روز رحلت پیامبر اسلام(ص) و فرزند بزرگوارش حضرت امام حسن(ع) با حضور پرشور مردم شهر لیکک در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت، امام جمعه شهرستان بهمئی در این مراسم، اظهار داشت: پیغمبر اسلام از نظر قرآن و روایت در بسیاری از فضایل در نزد خداوند متعال قرار دارد همان طور که پیامبر (ص)خود نیز چنین بیان فرموده‌اند.

امام جمعه بهمئی افزود: خدا اطاعت از خود را اطاعت از پیغمبر و امامان می‌داند و به بندگان خود می‌فرماید خدا را معصیت نکنید و پیغمبر را نیز معصیت نکنید وقتی خداوند از اجابت حرف می‌زند، می‌گوید دستور پیغمبر را نیز اجابت کنید.

سیادت بیان داشت: هرکس به جنگ پیامبر و امامان برود، مثل این است که به جنگ با خدا رفته و هر کس به جنگ با ولایت فقیه برود به جنگ با خدا، پیامبر (ص) و امام زمان «عج» رفته است.

وی گفت: اگر کسی بگوید خدا را قبول دارم ولی پیغمبر را قبول ندارم، یا بگوید امام زمان عج را قبول دارم ولی ولایت را قبول ندارم چنین شخصی دروغ میگوید و دینش ناقص است.

وی اذعان داشت: پیغمبر اسلام (ص) از نظر عبودیت در صدر است همان‌طور که آیه چهار سوره قلم می‌گوید پیغمبر دارای اخلاق عظیمی است.

سیادت تصریح کرد: ما باید از رأفت و مهربانی پیامبر (ص) در همه شرایط و زمینه‌ها استفاده کنیم نه فقط جایی که منافع خود را می‌بینیم.

وی ادامه داد: پیغمبر اسلام از دستورات دین کوتاه نمی‌آمد و اگر کسی به اسلام و ارزش‌های اسلام دهن کجی می‌کرد آن‌ها را نمی‌بخشید.

خطیب جمعه بهمئی تصریح کرد: خداوند می‌فرماید که پیغمبر برای مؤمنین رحمت است هم در دنیا و هم در آخرت و به خصوصیات پیامبر اسلام اشاره می‌کند که دارای اخلاق عالیه است.

سیادت در پایان متذکر شد: امام حسن (ع) نیز از همه امامان معصوم مظلوم‌تر واقع شد چرا که در خانه نیز غریب بود و همچنین در میان یاران و شیعه خود نیز غریب واقع شد.

انتهای پیام/82015/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول