اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:

هر فتنه‌‌ای با پیروی از ولایت‌فقیه خنثی می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: هر فتنه‌‌ای از سوی دشمنان داخلی و خارجی در کشور با پیروی و پشتیبانی از ولایت‌فقیه خنثی می‌شود.

هر فتنه‌‌ای با پیروی از ولایت‌فقیه خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی در همایش شکوه بصیرت که به مناسبت بزرگداشت 9 دی ماه عصر امروز در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مردم ما در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان مبارزه کردند تا بتوانند ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را در کشور اجرا کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به باورهای دینی که نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است، توجه عمیقی دارند، بیان کرد: یکی از این اعتقادات اطاعت و پیروی محض از ولایت‌فقیه است و کسی اجازه ندارد به این باورها خدشه‌ای وارد کند.

این مسئول با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، اظهار داشت: با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب می‌توان به‌راحتی هر فتنه‌ای را خنثی کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مردم ولایت‌مدار ما با تبعیت از این وصیت امام توانستند فتنه 88 را خنثی کنند و تودهنی محکمی به یاوه‌گوی‌های دشمنان بزنند.

نعمت‌اللهی یادآور شد: باورها و اعتقادات دینی موجب شده تا کشور ما از آسیب‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام در امان بماند و با قدرت و شکوه به مسیر الهی خود ادامه دهد بر این اساس باید در راستای ترویج این باورها در جامعه تلاش مضاعفی کرد تا دشمن به آن خدشه وارد نکند.

انتهای پیام/77009/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول