اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

فتنه ‌88 ‌در سایه تبعیت مردم از ولایت فقیه نقش برآب شد

امام جمعه اردبیل گفت: فتنه‌ای که بعد از انتخابات سال 88 همسو ‌با خواست دشمنان در کشور راه افتاد از خطرناک‌ترین ضربه‌ها به نظام جمهوری اسلامی بود که در سایه تبعیت مردم از ولایت نقش برآب شد.

فتنه ‌88 ‌در سایه تبعیت مردم از ولایت فقیه نقش برآب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید حسن عاملی عصر امروز‌ در جمع مردم ولایتمدار مراغه در مسجد جامع مراغه اظهار کرد: ‌تا زمانی که مردم ایران حول محور رهبری متحد هستند دشمنان توان ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را ندارند‌.

وی افزود: فتنه‌ای که بعد از انتخابات سال 88 همسو  با خواست دشمنان در کشور راه افتاد از خطرناک‌ترین ضربه‌ها به نظام جمهوری اسلامی بود که در سایه تبعیت مردم از ولایت نقش برآب شد.

عاملی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده نظام پس از حماسه نهم دی زمانی که دریافتند، با ایجاد آشوب توانایی ضربه زدن به نظام را ندارند به جنگ نرم روی آورده‌اند.

امام جمعه اردبیل در ادامه ‌با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای ابزار جدید دشمنان بر ضربه زدن مردم ایران است، افزود: تغییر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به ویژه در جوانان اهداف اصلی دشمنان در تحقق اهداف شوم آنها‌ست.

عاملی ‌از خانواده‌ها خواست بیشتر به فکر جوانان باشند تا آنها در دام جنگ نرم دشمنان گرفتار نشوند.

امام جمعه مراغه نیز در این مراغه در این مراسم گفت: مردم آگاه و بصیر مراغه در همه صحنه‌های بعد انقلاب با بصیرت و آگاهی کامل ظاهر شده‌اند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد‌تقی پور محمدی افزود: مردم انقلابی مراغه در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم یک هزار و 400 شهید و پس از آن نیز در صحنه‌های مختلف انقلاب با حضور خود ثابت کرده‌اند که پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری هستند.

وی افزود: نهم دی ماه 88 نیز مردم مراغه با حضور حماسی خود تو‌دهنی محکمی بر زبان فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها زدند.

اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه مراغه امروز با حضور در مسجد جامع این شهر بار دیگر عشق و علاقه خود را به ولایت فقیه و آرمان‌های امام خمینی و شهیدان انقلاب به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/60007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول