اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت:

پیروی از ولایت فقیه راه عبور از همه توطئه‌ها و تحریم‌هاست

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت گفت: اگر بخواهیم در برابر همه توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی استوار باشیم، راهی جز پیروی از ولایت فقیه که تجلی یافته از راه امام است نخواهیم داشت.

پیروی از ولایت فقیه راه عبور از همه توطئه‌ها و تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام موسی برسیاه ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه دهدشت با تبیین حماسه ماندگار نهم دی‌ماه، اظهار داشت: 9 دی حادثه بسیار بزرگی است که اگر همه تحلیل‌گران و سخنوران بخواهند دستاوردهای این حماسه عظیم را بیان کنند فرصت و وقت کم می‌آورند.

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت، مأموریت انقلاب اسلامی را تشکیل جامعه و کشور اسلامی دانست و از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت، کشور اسلامی و تمدن اسلامی به عنوان پنج ضلع این فرآیند نام برد.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مطالبات دینی، شعارهای معنوی و شعورهای متأثر از دینداری و دغدغه‌های اخلاقی خواند و افزود: انقلاب ما به پیروی از نهضت حسینی و به رهبری امام بزرگوار با همان مطالبات و شعارها پیروز شد و استمرار پیدا کرد.

برسیاه از حماسه نهم دی‌ماه به بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلام یاد کرد و ابراز داشت: مردم انقلابی ما بیش از سه دهه تاکنون خصوصاً حماسه 9 دی خاستگاه انقلاب را یادآور شدند و به عوامل بی‌خرد و فتنه‌گران داخلی و خارجی ثابت کردند که هنوز هم مرام حسین (ع) را در بند بند وجود خود حفظ کردند.

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت جایگاه رفیع و نقش کلیدی ولایت فقیه در هدایت انقلاب در امواج سهمگین و طوفان‌های مهیب را مؤثر قلمداد و خاطرنشان کرد: دشمن بارها با جوسازی و غوغاسالاری و در آخر با اتهام تقلب در انتخابات با استفاده از بغض و کینه‌ای که به ولایت داشت برای ضربه زدن به نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب وارد عمل شد.

برسیاه هدف فتنه‌گران را از به راه انداختن جنگ روانی، در درجه اول سقوط انقلاب و براندازی نظام دانست و با بیان اینکه آنها می‌خواستند انقلاب را استحاله کنند، گفت: آخرین نمایش فتنه‌گران برای از بین بردن باطن انقلاب، اتهام تقلب در انتخابات بود.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: چندین سال قبل از واقعه، ده ها نفر از کارشناسان برجسته مراکز اطلاعات و استراتژیک آمریکا، انگلیس و اسرائیل با کسانی که قرار بود در فتنه نقش کلیدی داشته باشند جلسات متمادی و آموزش‌های مختلف داشتند به قدری که آنها مطمئن بودند پیروز این واقعه خواهند شد ولی زهی خیال باطل.

برسیاه در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار با بیعت مجدد با رهبری و آرمان‌های انقلاب، گور همه آنها را کنده و خط بطلانی بر خیالات واهی دشمنان کشیدند و نشان دادند که "خامنه‌ای، خمینی دیگر است."

رئیس دفتر امام جمعه دهدشت راه نجات از شر فتنه و عقب نماندن از قافله سالار عشق را پایبندی به اخلاق الهی، اتکای به عقاید دینی و دوری از غفلت خواند و عنوان کرد: اگر بخواهیم در برابر همه توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی استوار باشیم، راهی جز پیروی از ولایت فقیه که تجلی یافته از راه امام است نخواهیم داشت.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول