اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اشک‌های برادر 2 شهید در یادواره شهدای بهزیستی

اجلاسیه شهدای مازندران فرصتی است تا یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس مازندران دوباره تجدید شود و امروز اداره کل بهزیستی مازندران میزان یادواره شهدای بهزیستی استان بود.

اشک‌های برادر 2 شهید در یادواره شهدای بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها استان مازندران، یادواره‌های شهدایی را میزبانی می‌کند که بر آسمان ایران و جهان، نورافشانی می‌کنند، ستاره‌هایی که هنوز درخشان هستند و تاریک نمی‌شوند.

این روزها مازندران حال و هوای دیگری دارد، یادواره‌های شهدا، یکی پس از دیگری برگزار می‌شود و حضور پرشور مردم در یادواره‌های شهدا برای تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا، بیانگر علاقه مردم به این انسان‌های آسمانی است.

اداره کل بهزیستی مازندران هم امروز میزبان برگزاری یادواره 150 شهید بهزیستی بود.

روح‌الله ردایی مدیرکل بهزیستی مازندران که خود  برادر دو شهید است، در هنگام سخنرانی در  یادواره شهدا، منقلب شد و در فراق دو برادر شهیدش، اشک ریخت.

وی با ابراز خرسندی از اینکه یک سوم از کارکنان اداره کل بهزیستی مازندران از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم از شهدا چه بگویم که هرچه گفته‌ایم و بگوییم باز هم کم است اما چون خودم مصیبت دیده‌ام و پدر من هم پدر شهید است، این موضوع را درک می‌کنم.

مدیرکل بهزیستی مازندران یادآور شد: پدرم برای برادران شهیدم بسیار اشک می‌ریخت و وقتی از او می‌پرسیدم چرا تا این اندازه گریان و نالان است به من می‌گفت « تو از دست دادن فرزند را درک نمی‌کنی».

ردایی ادامه داد: من حال پدر را نفهمیدم تا اینکه خودم فرزندی از دست دادم و آنجا بود که ناله‌های پدرم را درک کردم و متوجه شدم پدر و مادر حاضر هستند هرچه دارند را بدهند و فقط یک بار دیگر فرزند خود را ببینند.

وی با بیان اینکه گاهی به خانواده شهدا خیلی بی‌مهری می‌شود، گفت: خانواده‌های شهدا را باید عزیز و گرامی بداریم.

انتهای پیام/86007/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول