اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگار 8 سال دفاع مقدس:

یادواره شهدا فرصتی برای استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی است

یادگار هشت سال دفاع مقدس در سیزدهمین یادواره بزرگداشت شهید محمد اسلامی نسب و شهدای عملیات کربلای 4 گفت: یادواره شهدای دفاع مقدس زمینه و ظرفیتی برای استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

یادواره شهدا فرصتی برای استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 4، ابراهیم عزیزی در سیزدهمین یادواره بزرگداشت شهید محمد اسلامی نسب و شهدای عملیات کربلای 4 اظهار داشت: یادواره شهدای دفاع مقدس زمینه و ظرفیتی برای استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: ما برای این ارزش‌ها انقلاب کرده‌ایم و برای گسترش ارزش‌های الهی در دفاع مقدس حماسه آفریدیم.

عزیزی با بیان اینکه تداوم حیات معنوی انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگ تمام افراد جامعه است، افزود: پاسداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت برای آینده انقلاب اسلامی و حیات آن یک ضرورت است.

وی گفت: امروز احیای یاد شهدا و فلسفه شهادت روشنی‌بخش کوچه‌های تاریک و تنگناهای مسیر پرتلاطم انقلاب اسلامی است.

استاندار پیشین هرمزگان با بیان اینکه یادواره شهدا باعث جاودانگی پیام شهدا خواهد بود، تصریح کرد: اگر بر این باور هستیم که پیام شهدا باید جاودانه شود یادواره شهدا برای ماندگاری نگاه و پیام مردان الهی یک ضرورت است.

عزیزی با بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدا در طوفانی که دشمن به پا کرده است کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: اگر در این فضای غبارآلود و پیچیده راه شهدا، فرهنگ شهادت و یاد شهدا را ترویج کنیم و زنده نگاه داریم مسیر را به درستی رفته‌ایم.

فرماندار پیشین شیراز با اشاره به اینکه صدور اندیشه‌های انقلاب اسلامی در سایه دفاع مقدس محقق شده است، ابراز داشت: ما در سایه دفاع مقدس عظمت ملت ایران را به دنیا ثابت کردیم و ابهت پوشالی استکبار را شکستیم.

وی با بیان اینکه در سایه دفاع مقدس حقانیت و مظلومت ملت ایران ثابت شد، اضافه کرد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا تکمیل کننده حماسه‌های دفاع مقدس است.

عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه درک پیام شهیدان یک دستاورد بزرگ برای نسل امروز انقلاب اسلامی است، افزود: نخستین درس و پیام شهدا پارسایی و خدامحوری است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: پایداری، ایستادگی، بصیرت، آگاهی و مقاومت، عزت‌طلبی، ذلت‌ستیزی، تکلیف‌گرایی، شناخت جریان حق و مقابله با جریان باطل از درس‌های دیگری بود که شهدا به ما دادند.

وی بیان کرد: شهدا در تمام حالات و شرایط با بصیرت عمل به تکلیف و حرکت بر مبنای رسالت اعتقادی را برای ما به ارمغان آوردند.

عزیزی با اشاره به اینکه استان فارس 14 هزار و 600 شهید برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی اهدا کرد، گفت: پاسداری از ارزش‌هایی که شهدا به خاطر آن جاودانه شدند از وظایف مهم ما است.

وی خاطرنشان کرد: پایداری در مسیر پرافتخار ولایت، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و استقامت از وظایف مهم فرزندان انقلاب است که برای گسترش فرهنگ ناب شهدات باید الگوی همگان قرار گیرد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع شهید محمد اسلامی نسب ابراز داشت: شهید اسلامی نسب پایه‌گذار دانشگاه مردانگی، غیرت، آزادی، اخلاص، معنویت، شجاعت و انس با اهل بیت (ع) بود.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های شهید اسلامی نسب الگوی مناسبی برای فرماندهان، مدیران و مسئولان ما است، خاطرنشان کرد: نام شهید اسلامی نسب تا ابد بر خاک شلمچه، خاک استان فارس و شهر شیراز نورافشانی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید اسلامی نسب آیینه مجسم اخلاص، معنویت و عبودیت بود، گفت: شهید اسلامی نسب مظهر شجاعت، غیرت، مقاومت، پایمردی و ایستادگی بود.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول