اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 دی ماه صورت می‌گیرد

برگزاری سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران

سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران به‌منظور تجلیل از خانواده شهدای جامعه پزشکی 18 دی ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

برگزاری سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران به‌منظور تجلیل از خانواده شهدای جامعه پزشکی 18 دی ماه سال‌جاری با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای تجلیل و قدردانی از خانواده شهدای جامعه پزشکی تهران اعم از متخصص، دانشجو، امدادگر و ... که در جبهه حق علیه باطل رشادت آفریدند و همچنین در دوران قبل از انقلاب برای پیروزی انقلاب از جان گذشتگی کردند و سومین یادواره شهدا در 18 بهمن ماه سال‌جاری و در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

فاطمه حداد با تاکید بر اینکه این یادواره با عنوان پدران آسمانی و با رویکرد فرزندان شهدا برگزار می‌شود، گفت: در این یادواره علاوه بر شهدای تهران بزرگ با حضور 10 خانواده شهید از شهرستان‌های قم، همدان، گرمسار و .... برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران خاطرنشان کرد: امید است به لطف خدا یادواره امسال نیز همانند یادواره سال‌های گذشته نیز بتواند تأثیرگذاری لازم را داشته باشد و برگ کوچکی برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کنونی باشد.

حداد در پایان تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست» از این رو بر خود لازم دانستیم تا در راستای این مهم گامی مؤثر برداریم و از پیشگاه حضرت حق بر این مهم مسئلت می‌طلبیم.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول