اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج عشایری کشور:

یادواره‌‌های شهدا باید بتواند پیام و سیره شهدا را در بین نسل جوان ترویج دهد

فرمانده بسیج عشایری کشور گفت: برگزاری یادواره‌‌های شهدا باید بتواند پیام رزمندگان اسلام را به نسل امروز منتقل کند و سیره شهدا را بین نسل جوان ترویج دهد.

یادواره‌‌های شهدا باید بتواند پیام و سیره شهدا را در بین نسل جوان ترویج دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز مراسم یادواره سرداران و 108 شهید بخش سپیدار مرکزی با حضور فرمانده بسیج عشایری کشور، مسئولان بنیاد شهید شهرستان و استان، بخشدار مرکزی و آحاد مردم منطقه برگزار شد.

در این مراسم سردار مهدی جمشیدی با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا است اظهار داشت: باید این فرهنگ را به نسل‌های آینده انتقال داد و از این‌رو فرهنگ جهاد و شهادت باید همچنان پویا و زنده باقی بماند.

فرمانده بسیج عشایری کشور با تاکید بر این‌که شهدا با نثار خون خود کشور ما را بیمه کردند و با شهامت خود امنیت و آسایش را برای این مرز و بوم به ارمغان آورند، گفت: شهیدان والامقام انسان‌های با بصیرت و مؤمنان حقیقی بودند که برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشورمان از جان خویش گذشتند تا نظام اسلامی را حفظ کنند.

وی با بیان این‌که جانفشانی ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا پرچم سبز علوی همواره به اهتزاز درآید و این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود، بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس شهدا صحنه‌های شورانگیز و حماسی خلق کردند که باید برای نسل جوان ترسیم و بازخوانی شود.

جمشیدی خانواده شهدا را اسوه‌های صبر، مقاومت و پایداری دانست و تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در یادواره‌ها باعث تداوم روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه و همچنین پشتیبانی، بیعت مجدد با ولایت فقیه، تداوم راه امام راحل و شهیدان سرافراز و گرامیداشت ایثار و دلاوری شهدا است.

فرمانده بسیج عشایری کشور با تاکید بر این‌که شهدا با خون خود انقلاب را بیمه کردند، تاکید کرد: هر چقدر بر عمر پر برکت انقلاب اسلامی افزوده شود یاد و خاطره شهدا بیشتر احساس می‌شود، از این‌رو باید در تمام زمینه‌ها به یاد شهدا بوده و ادامه دهنده راه آن‌ها در زمینه‌های مختلف باشیم.

این مسئول کشوری برگزاری یادواره‌های شهدا را امری مهم و ارزشی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح کشور بسیار تاثیرگذار است و برنامه‌ خوبی است تا بتوان فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال داد.

جمشیدی با بیان این‌که برگزاری یادواره‌ها می‌تواند پیام شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کند،‌ بیان داشت: برگزاری یادواره‌‌های شهدا باید بتواند پیام رزمندگان اسلام را به نسل امروز منتقل کند و سیره شهدا را بین نسل جوان ترویج دهد.

این مسئول گفت: ولایت‌مداری و بصیرت بالا از ویژگی‌های ممتاز رزمندگان و شهدای ما در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود که توانستند با این روحیه در مناطق جنگی حضور پیدا کنند و در مقابل دشمنان انقلاب و نظام ایستادگی کنند.

فرمانده بسیج عشایری کشور با بیان این‌که شهدا و رزمندگان با حضور و شهادت خود درس عزت و سربلندی را به ما آموختند، افزود: شهادت ریشه در فرهنگ عاشورایی حضرت امام حسین (ع) دارد که باید گفت ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی وصف‌ناپذیر شهدا در هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

انتهای پیام/82011/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول