اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بوشهر در مجلس:

مردم ایران در 9 دی درس خوبی به فتنه‌گران زمان دادند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: در 9 دی‌ماه 88 مردم شریف ایران اسلامی با بصیرتی بالا و با حرکتی عظیم درس خوبی به فتنه‌گران زمان دادند.

مردم ایران در 9 دی درس خوبی به فتنه‌گران زمان دادند

عبدالکریم جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: نهم دی نشانگر بینش و درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ایران اسلامی و پاسخی درخور به بیگانگان بود تا به آنان بفهماند که ملت اسلامی ایران عزیز هرگز از اعتقادات، دین و مذهب خویش دست‌بردار نیستند و هر روز این اعتقادات بیشتر می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این روز مردم شریف ایران اسلامی با بصیرتی بالا و با حرکتی عظیم درس خوبی به فتنه‌گران زمان دادند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بداند که هرگز ملت سربلند و همیشه سرافراز ایران اسلامی در مقابل آنها کوتاه نخواهد آمد و دسیسه‌های آنان را با توکل به خداوند متعال نقش برآب خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان نهم دی‌ماه را بیعتی دوباره با ولایت فقیه و حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) عنوان کرد، و گفت: مردم ایران هرگز از این دو جدایی‌ناپذیرند و راهشان را با کمک و هدایت آنان انتخاب خواهند کرد.

جمیری با بیان اینکه حوادث سال 88  برای ملت ما بسیار دشوار بود، عنوان داشت: بی‌حرمتی به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع)، امام راحل و ولایت فقیه از جمله حوادث تلخ آن دوره بود که موجب شد مردم عزیز و بزرگ کشور ما دوباره دفاعی مقدس راه بیاندازند و با شرکت در راهپیمایی 9 دی حمایت خود را از اعتقادات، دین و مذهب خویش داشته باشند.

وی ابراز داشت: در این روز قدرت الهی به کمک و یاری مردم این مرز و بوم شتافت و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمای زمستان در 9 دی 88 با حضور پرشور مردم در راهپیمایی موجب بهاری زودرس شد، ابراز امیدواری کرد امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد گرامیداشتی در حد و شان این روز توسط مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و حماسه‌آفرین استان بوشهر باشیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول