اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن 9 دی‌ماه

9 برنامه تبیینی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فرا رسیدن حماسه 9 دی‌ماه گفت: 9 برنامه تبیینی به مناسبت این روز در شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.

9 برنامه تبیینی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود

مسیب نجیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه امسال همچون سنوات گذشته صبح روز نهم دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم در تالار شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: پخش کلیپ ویژه نهم دی‌ماه و سخنرانی حجت‌السلام حبیب‌الله فرحزاد کارشناس برنامه به سمت خدا، از قسمت‌های ویژه‌برنامه گرامی‌داشت نهم دی‌ماه در تالار شیخ بهایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر اظهار کرد: حماسه‌ نهم دی‌ماه به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و نقش تأثیرگذار آن در این حماسه عظیم از همه ادارات و نهادها به دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و نهادهای تبلیغی و فرهنگی درخواست کرد با برگزاری برنامه‌ها و مراسم تبیینی به بررسی زوایای فتنه سال 88 و خنثی‌سازی آن توسط مردم مومن و انقلابی بپردازند.

وی با بیان اینکه 9 برنامه تبیینی به مناسبت نهم دی‌ماه در شهرهای گز، گرگاب، وزوان و میمه در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: امسال می‌کوشیم در برنامه‌هایی که برای 9 دی‌ماه تدارک دیده‌ایم، سخنان رهبر انقلاب را در قالب بصیرت‌افزایی به شیوه‌های گوناگون و در یک فضای فرهنگی انعکاس دهیم.

انتهای پیام/63023/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول