اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر خوزستان

مراسم بزرگداشت 9 دی در شهرستان بهبهان برگزار شد

مراسم بزرگداشت 9 دی‌ماه همزمان با سراسر استان در شهرستان بهبهان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت 9 دی در شهرستان بهبهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مراسم بزرگداشت 9 دی ماه همزمان با سراسر شهرهای استان خوزستان، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهر بهبهان و بخش زیدون برگزار شد.

*9 دی اقتدار مردم در دفاع از نظام را تثبیت کرد

نماینده بهبهان در این مراسم اظهار کرد: اساس حماسه 9 دی ماه در اعتقادات مردم به ولایت بود زیرا مردم با حضورشان ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری خودشان را در این حماسه ابراز کردند.

محمد باقر شریعتی تصریح کرد: 9 دی ماه یک حماسه بود، یک حرکت مردمی و کاری ساختاری که در کشور انجام شد تا اقتدار مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی برای همیشه تثبیت شود.

*پیام 9 دی آگاهی، بصیرت و بیعت مجدد با مقام ولایت رهبری بود

بخشدار زیدون نیز چنین عنوان کرد: از همان آغاز انقلاب اسلامی خط فتنه و ایستادگی در مقابل حکومت اسلامی در اشکال مختلف و با پیچیدگی‌های خودش از سوی دشمنان نظام اسلامی و در رأس آن استکبار جهانی ظاهر شده است.

آرمین ساعد افزود: انقلاب ما همواره در معرض آسیب‌ها، خطرها و تهدیدهای خارجی قرار گرفته است که خوشبختانه به برکت خون پاک شهدا و حاکمیت دینی و حضور به موقع مردم و وجود با برکت رهبری معظم انقلاب این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان کینه‌توز با وجود بهره گیری از الگوی جدید جنگ نرم و تجربه سایر کشورها نتوانسته‌اند جایگاه نظام مردم سالار ما را خدشه‌دار کنند.

ساعد خاطرنشان کرد: متأسفانه در فتنه 88 ما شاهد بودیم که در آن هنگام ارزش‌های دینی، اخلاقی و حرمت‌ها را به چالش کشیدند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما در ادامه راه انبیا و اولیا الهی به‌عنوان یکی از ناب‌ترین و اصیل‌ترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است که در پرتو دینداری و ولایتمداری مردم مسلمان محقق شده است.

بخشدار زیدون اظهار کرد: استکبار و حاکمیت غربی در جهان می‌خواهند که از شکل‌گیری حاکمیت دینی و حکومت بر مبنای دین اسلام مقابله کنند اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی‌ماه شکست افکار شوم استکبار و مستکبران را رقم زدند.

وی تصریح کرد: مردم ما همواره تابع اندیشه‌های ناب اسلام و پیرو رهبری و امام خود بوده و در این راه لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد.

ساعد با تقدیر از حضور همه جانبه مردم در این روز بزرگ روز حماسی بیان کرد: در برابر تمام توطئه‌های دشمنان با صلابت ایستاده و بر میثاق خود با ولایت پایبند هستیم.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول